سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه معرفی شد
کد خبر: 3728005
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه معرفی شد

گروه جهاد و حماسه ــ حسن بوعذار، مدیر داخلی یادمان شهدای هویزه به عنوان سرپرست جدید این مکان مقدس انتخاب شد.

رد نشود//سرپرست جدید یادمان شهدای هویزه معرفی شد

 به گزارش ایکنا، با پایان یافتن حکم یک ساله مسئولیت حاج عبدالعلی مرعی، مدیریت یادمان شهدای هویزه و پس از تصویب هیأت امنا، حسن بوعذار با حکم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار عادل عساکره، مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) به عنوان سرپرست یادمان شهدای هویزه معرفی شد.

 بوعذار از عشایر غیور عرب منطقه و اهل شهرستان هویزه است که از فروردین 1376 و در زمان مدیریت سردار یونس شریفی به جمع پرسنل یادمان شهدای هویزه پیوسته است و در این 21 سال خدمت مستمر و مداوم، مسوولیت های مختلفی را در یادمان عهده دار بوده است.

ار انتخاب مسئولان یادمان‌های درجه یک نظیر یادمان شهدای هویزه، طبق دستورالعمل ابلاغی، پس از معرفی گزینه مورد نظر از سوی یگان بهره‌بردار از یادمان به قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور و اخذ استعلام های لازم، ابتدا حکم مسوولیت موقت سرپرستی یک ساله صادر می شود و پس از دوره سرپرستی در صورت توافق بر ادامه مدیریت، حکم مسئولیت دائم با مدت زمان حداکثر چهار سال صادر می‌شود.

حاج عبدالعلی مرعی از خرداد 96 و پس از پایان مدیریت 13 ساله حاج مجید چعب به عنوان مدیر یادمان شهدای هویزه منصوب شده بود. تلاش در جهت ارتباط مستمر با اهالی بومی منطقه و توجه و رسیدگی بیش از پیش به یادمان شهدای عشایر عرب کرخه نور که ذیل مجموعه یادمان هویزه اداره می شود از فرازهای دوران خدمت وی است.

یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل رزم، شهادت و آرمیدن شهید علم الهدی و یاران عاشورایی‌اش در حماسه هویزه (16 دی 59) است، و در 40 کیلومتری اهواز واقع است.

 انتهای پیام

captcha