مشارکت ۲۴ هزار دانش‌آموز لرستانی در گفتمان‌های دینی
کد خبر: 3728139
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

مشارکت ۲۴ هزار دانش‌آموز لرستانی در گفتمان‌های دینی

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان لرستانی در گفتمان‌های دینی مدارس این استان خبر داد.

مشارکت 24 هزار  دانش‌آموز لرستانی در گفتمان‌های دینی

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان جمعه، 15 تیر در جمع خبرنگاران، گفت: در سال‌تحصیلی ۹۶- ۹۷ تعداد ۵۲۷ جلسه گفتمان دینی در ۱۳۰ مدرسه مقطع دوم متوسطه سطح استان لرستان با حضور 24 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر برگزارشد.
وی افزود: این تعداد گفتمان دینی در محورهای چهارگانه گفتمانی شامل؛ دین و زندگی با حضور پنج هزار و 547 نفر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پنج هزار و 291 نفر، ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای 10 هزار و 782 نفرو اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل سه هزار و 80 نفر دختر و پسر مشارکت داشتند.
وی یا یادآوری این‌که در راستای برگزاری این جلسات گفتمان دینی از ظرفیت ۷۰ نفر از اساتید بومی و مدعو استفاده شد، تصریح کرد: موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای پنج هزار و 291 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس مقطع دوم متوسطه سطح استان برگزار شد که در راستای اجرای این گفتمان‌ها از ۲۲ استاد که در این زمینه تخصص داشتند، استفاده شد.

انتهای پیام

captcha