زمان برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا تغییر یافت
کد خبر: 3728306
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
رضایی در گفت‌وگو با ایكنا:

زمان برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا تغییر یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به‌دلیل تداخل دو مسابقه قرآنی اوقاف و مرحله منطقه‌ای خانواده‌های نزاجا در فارس، زمان برگزاری مسابقات نزاجا تغییر یافت.

زمان برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا تغییر یافت/ سفر رایگان برگزیدگان به مشهد همراه با خانواده

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: بنا بود مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش طی روزهای 19 تا 21 تیرماه جاری در شیراز برگزار شود كه به دلیل تداخل این برنامه با مسابقات قرآن اوقاف، تاریخ مسابقات ما تغییر یافت.
وی افزود: مكان برگزاری مسابقات قرآن ما حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) انتخاب شده است و چون مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف نیز در همین مكان برگزار می‌شود، بنابراین ما زمان مسابقات خود را به تعویق انداختیم.

31 تیر تا 2 مردادماه؛ زمان برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا
رضایی، زمان برگزاری مسابقات منطقه‌ای خانواده‌های كاركنان نزاجا را 31 تیر تا 2 مردادماه امسال اعلام كرد و گفت: ۳۵۰ نفر در بخش همسران و فرزندان بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال در طی این ایام به رقابت می‌پردازند.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس یادآور شد كه ما میزبان برگزیدگان مرحله مقدماتی استان‌های كرمان و اصفهان هستیم.
وی با بیان اینكه مراسم افتتاحیه بزرگی برای این مسابقات برگزار نخواهیم كرد اما در عوض بنا داریم تا اختتامیه مفصلی را برای آن برگزار كنیم، گفت: این مسابقات به میزبانی مركز آموزش علوم و فنون برگزار خواهد شد.
رضایی با تصریح اینكه در مرحله اختتامیه علاوه بر برگزاری سخنرانان مطرح، از برگزیدگان این مسابقات تجلیل خواهیم كرد، گفت: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله نیروی زمینی كه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به‌مدت یك هفته همراه با خانواده به‌صورت رایگان به مشهد اعزام می‌شوند
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس ادامه داد: یكی از جوایزی كه به برگزیدگان مرحله منطقه‌ای تعلق می‌گیرد این است كه علاوه بر دریافت جوایز در مرحله اختتامیه، هنگام شركت در مسابقات نیروی زمینی نیز می‌توانند به‌صورت رایگان به‌مدت یك هفته همراه با خانواده خود به مشهد مقدس كه میزبان این مسابقات است، سفر كنند.
وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات، گفت: متسابقان در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و كل، قرائت، تفسیر، مفاهیم و اذان به رقابت می‌پردازند.
رضایی در پایان زمان برگزاری مرحله نیروی زمینی را مردادماه امسال و مكان آن را مشهد مقدس اعلام كرد و گفت: مرحله ارتش جمهوری اسلامی نیز با حضور برگزیدگان تمام نیروهای ارتش اعم از نهاجا، نزاجا، پدافند در شهریورماه امسال به میزبانی نیروی زمینی در تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha