کلنگ فرهنگسرا و کتابخانه حسین‌آباد ابهر به زمین زده شد
کد خبر: 3728343
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

کلنگ فرهنگسرا و کتابخانه حسین‌آباد ابهر به زمین زده شد

گروه فرهنگی- با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ فرهنگسرا و کتابخانه حسین‌آباد ابهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد شهرستان ابهر با بیان اینکه طی سالیان گذشته پروژه کلنگ یک کتابخانه در کنار مزار شهدای ابهر به زمین زده شد، اظهار کرد: متاسفانه این پروژه علی‌رغم کلنگ زنی به سرانجام نرسید.

وی تاکید کرد قبل از کلنگ‌زنی هر پروژه باید کارهای کارشناسی دقیق وجود داشته باشد تا از به سرانجام رسیدن آن اطمینان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نقش موثر کتابخانه‌ها و فرهنگسراها در بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه، یادآور شد: هرچه در سطح شهر فرهنگسراها و کتابخانه‌ها گسترش یابد نشان از فرهنگ بالای مردم آن شهر است 

این مسئول ادامه داد: قطعا وجود چنین اماکن فرهنگی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در پیشگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا گره‌های زندگی و مشکلات مردم را بگشایند، تصریح کرد: خدمت به خلق خدا نوعی معامله با خداست و قطعاً کسی از آن متضرر نمی‌شود.

این مسئول ضمن تاکید بر پرهیز از سیاست‌زدگی بیان کرد: سیاست نباید مانعی بر سر راه خدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارش ایکنا،  فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال از محل اعتبارات طرح ساماندهی حاشیه شهرها ستاد باز آفرینی بافت‌های فرسوده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و اداره راه و شهرسازی استان احداث خواهد شد.

انتهای پیام 
captcha