فعالیت 19 انجمن علمی در حوزه/ برپایی همایش مسئولان انجمن‌های علمی با بنیاد پژوهش‌های رضوی
کد خبر: 3728346
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
مسئول دبیرخانه انجمن‌های حوزه خبر داد:

فعالیت 19 انجمن علمی در حوزه/ برپایی همایش مسئولان انجمن‌های علمی با بنیاد پژوهش‌های رضوی

گروه حوزه‌های علمیه ــ مسئول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه با اشاره به فعالیت 19 انجمن علمی در حوزه از برپایی همایش مسئولان انجمن‌های علمی با بنیاد پژوهش‌های رضوی و برپایی نزدیک به 20 نشست علمی در مشهد با همکاری این بنیاد خبر داد.

 فعالیت 19 انجمن علمی در حوزه/ برپایی همایش مسئولان انجمن‌های علمی با بنیاد پژوهش‌های رضوی

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه 26 تیرماه در نشستی خبری با اشاره به فعالیت 19 انجمن علمی و مشارکت برخی از این انجمن‌ها از جمله حدیث و تاریخ در برگزاری همایش سیره رضوی؛ آموزه‌ها و کارکردها در ساختمان انجمن‌های علمی حوزه گفت: این همایش، فرهنگی تبلیغی نیست بلکه کاملا علمی است و انجمن‌های علمی حوزه در محورها و موضوعات آن دخیل بوده و با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره دفتر تبلیغات طراحی شده است.

وی افزود: گواهی کارگاهی معتبر به شرکت‌کنندگان در همایش ارائه خواهد شد و افراد برای شرکت در همایش باید از طریق نشانی islamic-rf.ir و یا به صورت حضوری با مراجعه به بنیاد پژوهش های رضوی  در قم ثبت نام کنند.

هاجری تصریح کرد: همکاری هدفمند و هماهنگ میان آستان قدس و مراکز علمی آستان و بنیاد پژوهش‌های اسلامی و حوزه علمیه قم از نقاط بارز این همایش است که در دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: طوری باید برنامه‌ریزی بشود که معارف امام رضا(ع) در سراسر کشور اشراب و همایش در استان‌های دیگر نیز برگزار شود که چند استان هم اعلام آمادگی داشته‌اند.

هاجری اظهار کرد: این همایش منشا همکاری‌های دیگر میان بنیاد و انجمن‌های علمی حوزه نیز شده است و اولین اجلاسیه مشترک میان مسئولان دو نهاد را در مشهد در روزهای 27 تا 29 تیرماه در مشهد خواهیم داشت و در همین ایام 19 نشست تخصصی با حضور روسای انجمن‌های علمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش روز 24 تیرماه در قم برگزار می‌شود گفت: افتتاحیه این همایش با سخنرانی ریاست بنیاد پژوهش‌های اسلامی رضوی و مسئولان ارشد آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha