آذربایجان شرقی؛ میزبان اردوی استعدادهای درخشان قرآنی
کد خبر: 3728401
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

آذربایجان شرقی؛ میزبان اردوی استعدادهای درخشان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی از روز 27 تیرماه جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

آذربایجان شرقی؛ میزبان دومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی

به گزارش ایکنا؛ اولین مرحله از دومین دوره اردوهای منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان قرآنی از روز 20 تیرماه جاری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که در این مرحله تعداد ۱۸۰ نفر(به جز همراهان) از استعدادهای قرآنی استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت.
همچنین، دومین اردوی امسال نیز از روز 27 تا 31 تیرماه جاری با حضور 249 نفر از استعدادهای قرآنی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل، مازندران و زنجان برگزار خواهد شد.
امسال به جهت تقویت بحث آموزشی استعدادهای قرآنی، اساتید به صورت متمرکز از تهران اعزام می‌شوند. همچنین، در مناطق مختلف از وجود برخی از اساتید قرآنی شناخته شده که مورد تأیید هستند نیز استفاده می‌شود که در این راستا در این دوره از وجود اساتیدی همچون بهروز یاریگل، نصرت‌الله‌ حسینی، محسن یاراحمدی، عباس هاشمی و جماله از استان بوشهر، فتح‌پور از استان فارس استفاده خواهد شد.
طی اجرای این اردوی قرآنی، شش کلاس آموزشی با حضور استعدادهای قرآنی برگزار می‌شود که شامل بحث آموزشی و برگزاری کارگاه‌های تلاوت است. همچنین، در کنار مبحث آموزش، برنامه‌های مختلف دیگری از جمله برنامه‌های تفریحی و ورزشی برای استعدادهای قرآنی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha