قدردانی از خانواده شهدا مسئولیتی خطیر بر دوش مسئولان است
کد خبر: 3728460
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

قدردانی از خانواده شهدا مسئولیتی خطیر بر دوش مسئولان است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا مسئولیتی خطیر بر دوش مسئولان است گفت: هر آن چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و این یک واقعیت بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

والدین شهدا با شکیبایی انگیزه خدمت را در بین آحاد جامعه فراهم می‌کنند
به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، روزگذشته، 16 تیرماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تداوم راه شهدای والامقام، ایثارگران و جانبازان در جامعه باید مد نظر قرار گیرد و قدردانی از خانواده شهدا مسئولیتی خطیر بر دوش مسئولان است که باید انجام دهند.
وی ادامه داد: هر آن چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و این یک واقعیت بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کاویانی‌راد با اشاره به این که دلاوری‌ها و بزرگ‌مردی‌های ایثارگران و جانبازان در دنیا مثال‌زدنی است افزود: تداوم راه شهدای والامقام، ایثارگران و جانبازان در جامعه باید مدنظر قرار گیرد و با الگوگیری در بین نسل جوان و کنونی مصداق واقعی انقلاب در جامعه به طور مناسب و ویژه شکل بگیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا با صبر و بردباری انگیزه خدمت را در بین آحاد جامعه پدید می‌آورند که این یک اصل اساسی و مهم است چرا که خانواده‌های معظم شهدا کاری کم‌تر از شهادت انجام نداده‌اند و پاره تن خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.
کاویانی‌راد بیان کرد: باید عمر خود را در کنار خانواده‌های شهدا بگذارنیم و از محضر چنین بزرگوارانی بی‌بهره نمانیم و تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا به عنوان محوری‌ترین اقدامات انجام یافته باشد که در این زمینه رسالتی خطیر و حساس بر دوش مسئولان قرار دارد.
وی تصریح کرد: باید همه بر این موضوع واقف باشند که امنیت و آرامش تثبیت شده در جامعه به خاطر وجود چنین بزرگوارانی به دست آمده و باید قدر این فرصت‌ها را دانست و به عنوان یک کار بسیار کوچک و اندک دیدا با خانواده‌های شهدای والامقام را به باد فراموشی نسپرد.
انتهای پیام

captcha