گلزار شهدا با همکاری شهرداری‌ها ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3728465
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

گلزار شهدا با همکاری شهرداری‌ها ساماندهی می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با اطلاع‌رسانی‌های مناسب در کم‌ترین زمان ممکن نتیجه خواهد داد افزود: در این زمینه انتظار ما از شهرداری‌ها این است نسبت به زیباسازی و تبلیغات فرهنگی در این باب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

گلزارهای شهدا پایگاه معنوی برای نسل آینده است
به گزارش ایکنا از اردبیل، اسکندر یارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روزگذشته، 16 تیرماه در دیدار با شهردار اردبیل گفت: گلزار شهدای والامقام با همکاری شهرداری‌ها ساماندهی می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه باید از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهای اجرایی در سطح کشور بهره جست تا بتوانیم خروجی مطلوب و مورد نظر را در این زمینه به دست آوریم.
یارنسب با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از اطلاع‌رسانی‌های مناسب در کم‌ترین زمان ممکن نتیجه خواهد داد افزود: در این زمینه انتظار ما از شهرداری‌ها این است نسبت به زیباسازی و تبلیغات فرهنگی در این باب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و ما را در سیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با توجه به این که استان اردبیل از سابقه تاریخی و فرهنگی و توریستی خوبی برخوردار است انتظار می‌رود در این استان شاهد آثار معماری و تندیس و یادمان‌هایی با شکل‌های متفاوت و منحصر به فرد باشیم.
یارنسب بیان کرد: گلزارهای شهدا یک پایگاه معنوی و گنجینه ارزشمند برای نسل آتی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده هر نوع همکاری با مجموعه شهرداری است تا بتوانیم در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدا اقدامات مناسبی انجام داده و در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.
وی تصریح کرد: خلق آثار هنری و ماندگار از نماد ایثار و ایثارگران نیز از دیگر اقداماتی است که انتظار می‌رود همگام با ساماندهی تابلوها و تصاویر شهدا علاوه بر زیباسزی جلوه شهری نقش قابل توجهی در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه داشته باشد که از نظرات کارشناسانه و تخصصی در این راستا بی‌بهره نمی‌مانیم.
حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در این زمینه گفت: تمام داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام و ایثارو از خودگذشتگی‌های جانبازان و ایثارگران هستیم و باید هر کدام به نوبه خود برای دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.
انتهای پیام

captcha