ساخت ۸۰۰ واحد مسکن با مشارکت سپاه برای خانوار‌های نیازمند
کد خبر: 3728477
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
صادقی اعلام کرد:

ساخت ۸۰۰ واحد مسکن با مشارکت سپاه برای خانوار‌های نیازمند

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از ساخت ۸۰۰ واحد مسکن با مشارکت سپاه برای خانوار‌های نیازمند در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان امروز یکشنبه، 17 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره ) و با هدف رسیدگی به محرومان تأسیس شد، گفت: این نهاد از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به خانوارهای نیازمند ارائه کرده است و روش خدمت‌گذاری این نهاد نسبت به گذشته متفاوت است.
وی افزود: کمیته امداد برای خانوارهایی که تحت حمایت قرار می‌گیرند در سرفصل‌های مختلف از جمله فرهنگی، درمانی، اشتغال و ... خدمات ارائه می‌کند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه بیش از 90 هزار خانوار در استان کرمان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، بیان کرد: میانگین بعد خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان 2.5 نفر است.
وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توانستیم آمار پشت نوبتی‌های جهیزیه را به روز کنیم و در بحث مسکن نیز برنامه داریم طی سه سال آینده مشکل مددجویان را برطرف کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از ساخت 800 واحد مسکن با مشارکت سپاه برای خانوارهای نیازمند در سال جاری خبر داد.
صادقی با بیان اینکه نهادهایی که در جامعه خدمت رسانی می کنند همیشه مورد هجمه دشمن هستند، افزود: با هجمه‌هایی که اخیرا بر علیه کمیته امداد انجام شد با بصیرتی که مردم فهیم ما داشتند خوشبختانه درآمد زکات فطره امسال نسبت به سال گذشته بیش از 30 درصد رشد داشت.
وی تصریح کرد: یک ریال از صدقات و کمک‌های مردم خیر استان کرمان در جای دیگری هزینه نمی‌شود و ما وظیفه داریم کمک‌های مردم را طبق نیت آن‌ها هزینه کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد: در افقی که ترسیم کردیم نگاه ویژه‌ای به موضوع فرهنگی خانوارهای تحت حمایت خواهیم داشت و بحث توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت را با ایجاد مشاغل پایدار و با درآمد بالا و همچنین دانش‌بنیان را دنبال خواهیم کرد که ایجاد طرح پنل‌های خورشیدی یکی از این برنامه‌ها است و سال گذشته 200 نیروگاه 5 کیلو واتی خورشیدی در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان راه‌اندازی شد.
انتهای پیام

captcha