فراخوان قرآن‌کاوی رایانشی در دانشگاه شهید بهشتی
کد خبر: 3728538
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

فراخوان قرآن‌کاوی رایانشی در دانشگاه شهید بهشتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ فراخوان همکاری پژوهشی در زمینه‌ مطالعات میان‌رشته‌ای با موضوع قرآن‌کاوی رایانشی به همراه حمایت مالی برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دکتری در تمام رشته‌های تحصیلی از سوی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شده است.

همکاری پژوهشی با پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی تهران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی تهران فراخوان دعوت به همکاری پژوهشی برای علاقه‌مندان جهت انجام پژوهش‌های اعجاز و مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم، صادر کرده است.
حوزه‌های موضوعی شامل اعجاز قرآن، تفسیر علمی آیات، مطالعات میان رشته‌ای قرآن و یا قرآن‌کاوی رایانشی به پیشنهاد پژوهشگر از میان موضوعات پیشنهادی پژوهشکده است.

داشتن مدرک دکتری یا دانشجویی در مقطع دکتری در تمام رشته‌ها، امکان حضور هفتگی(یا حداقل ماهی دو بار برای متقاضیان شهرستانی) در جلسات پژوهشکده که روزهای چهارشنبه ساعت 8:30 الی 10:30 برگزار می‌شود و قبولی در مصاحبه حضوری جزء شرایط همکاری در این پژوهش است.
براساس این گزارش، فرآیند همکاری پژوهشی بدین صورت است که ابتدا انتخاب موضوع در حوزه‌های اعلامی توسط تیم‌های پژوهشی یک تا سه نفره انجام می‌گیرد، سپس ارائه پروپوزال تحقیق و تصویب آن در شورای پژوهشکده و در نهایت ارائه گزارش‌های هفتگی از پیشرفت تحقیق و تکمیل پژوهش بر اساس نظرات شورا، صورت می‌گیرد.
گفتنی است، حمایت مالی پژوهشکده از مقالات چاپ شده در صورت چاپ در مجلات علمی، پژوهشی 700 هزار تومان؛ در صورت چاپ در مجلات علمی ترویجی 400 هزار تومان و در صورت ارائه در همایش‌ها 200 هزار تومان است.
یادآور می‌شود، پژوهشگر موظف است در مقاله قید کند که این مقاله با پشتیبانی علمی و مالی پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی به انجام رسیده است.

فاطمه صعیدی
انتهای پیام 

captcha