کمک ۲۵ میلیون تومانی حامیان برای خرید مسکن ایتام
کد خبر: 3728540
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

کمک ۲۵ میلیون تومانی حامیان برای خرید مسکن ایتام

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حامیان خرمدره‌ای در اقدامی نیک‌اندیشانه مشارکت خرید دو باب مسکن برای ایتام تحت حمایت را برعهده گرفتند.

کمک ۲۵ میلیون تومانی حامیان برای خرید مسکن ایتام
به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خدمت مسکن از خدمات مهم و گران کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت است گفت: منابع امداد محدود و نیاز جامعه هدف نامحدوداست لذا مشارکت خیران برای تامین مسکن مددجویان به‌خصوص ایتام از اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان است.

وی گفت: با مساعدت کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک 15 میلیون تومانی ‏حامی یک باب منزل مسکونی خریداری و در اختیار مددجوقرار  گرفت و خرید مسکن برای دیگر خانواده که بامشارکت 10میلیون تومانی حامی همراه است در حال پیگیری و به یاری خدا در روزهای آتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع مبلغ 60 میلیون تومان برای خرید منزل مسکونی ‏این مددجوی تحت حمایت هزینه شده است که امیدواریم با خانه‌دار کردن مددجویان آرامش روحی و روانی برای ‏خانواده‌های تحت حمایت فراهم شود‎.‎‌

گفتنی است شهرستان خرمدره در حال حاضر دارای 82 یتیم و 154 فرزند محسنین است که 910 حامی حمایت معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha