مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری منصوب شد
کد خبر: 3728612
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری منصوب شد

گروهی علمی و آموزشی- با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان منصوب شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار صبح امروز 17 تیرماه در این آیین، بیان کرد: سه مقوله علم، آموزش و نوسازی مدارس از اهمیت بالایی برخوردارند که هر چه بیشتر به آن پرداخته شود، باز هم کم است.
وی افزود: صرف نظر از رتبه موجود باید بسیار تلاش کرد تا علاوه بر رضایت مجموعه و کسانی که با این اداره کل در ارتباط هستند، رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.
عباسی گفت: خیرانی که وارد بحث مدرسه‌سازی می‌شوند برای حل مشکلات مردم و کسانی که در این مجموعه هستند به دلیل اهمیت بالای علم، دانش و اهمیت مدرسه‌سازی تلاش می‌کنند.
در ادامه مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در طی 2.5 سال فعالیت در این اداره کل، بیش از 150 مدرسه تحویل آموزش و پرورش استان شد.
بیژن حیدری افزود: در این مدت 400 مدرسه سطح استان استانداردسازی و 200 هزار متر مربع آسفالت انجام شد.
حیدری بیان کرد: در طی این مدت تلاش شد فضاهای آموزشی و تجهیزات مدارس استان به طور عادلانه توزیع شوند تا از مسیر عدالت خارج نشوند.
وی گفت: بر اساس قانون و عدالت امکانات و اعتبارات توزیع شد، همچنین لازم است سند جامع قوانین این اداره کل برای توزیع فضاهای آموزشی در استان به نتیجه برسد.
در ادامه مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: در صورتی که پروژه‌هایی از محل تعهدات خیرین باقی‌مانده باید به اتمام برسند گرچه بهره‌برداری از آن‌ها باید به صورت کمی و کیفی باشد.
حمیدرضا براتی با اشاره به اینکه حدود 20 تا 30 درصد از فضاهای آموزشی توسط خیران احداث شده است، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، تلاش می‌شود بتوان از وجود خیران در احداث فضاهای آموزشی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان جزء رده‌های بالای کشوری قرار دارد، تصریح کرد: تلاش می‌شود فعالیت‌ها تداوم داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی فضاهای آموزشی در استان باشیم.
براتی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات جز با کمک خیرین، مجموعه اداره کل و مجمع خیرین مدرسه‌ساز دست‌یافتنی نخواهد بود.
انتهای پیام

captcha