نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان زنجان معرفی شدند
کد خبر: 3728689
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان زنجان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی- سيزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش استان زنجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان زنجان معرفی شدند
به گزارش ایکنا از زنجان، سيزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش استان زنجان با همکاری و نظارت رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان به عنوان نماینده سازمان دارالقرآن الکریم کشور در تیرماه امسال برگزار شد.
 
به گفته مرتضی بنیادی، سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در رشته قرائت مهدی کرمی از شرکت تعاونی توت و الهام جعفری از شرکت ايران ترانسفو حائز رتبه نخست این دوره از مسابقات قرآن کریم شدند.
 
وی علی قنبری از موسسه دار القرآن زنجان و فائزه احمدی از شرکت زنجان تدارک را نفرات نخست رشته ترتیل عنوان کرد و افزود: سعيد امانلو از شرکت تعاونی توت رتبه نخست حفظ 10 جزء اول برادارن را کسب کرد.
 
بنیادی ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در بخش آقایان به ترتیب مهدی سيف‌الله‌نيا از شرکت تعاونی تاکسيرانی و مهدی نوری از شرکت ايران ترانسفو رتبه برتر را از آن خود کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش خواهران نیز فاطمه کابلی از شرکت تراورس راه آهن در حفظ 10 جزء و الناز قره‌خانی از موسسه قرآنی کلمه‌النور در حفظ 20 جزء عنوان نخست را به دست آوردند.
 
سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: علی حسنی از شرکت توزيع برق خدابنده و فريبا رجبلو از شرکت پارس سوئيچ نیز در رشته مفاهیم حائز رتبه نخست شدند.
 
انتهای پیام
captcha