تشکیل 14کارگروه بزرگداشت پیروزی انقلاب در البرز
کد خبر: 3728704
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

تشکیل 14کارگروه بزرگداشت پیروزی انقلاب در البرز

گروه فرهنگی- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز از ایجاد 14 کارگروه تخصصی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

تشکیل 14کارگروه بزرگداشت پیروزی انقلاب در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، عبادالله کامکار، 17 تیرماه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، صاحبان صنایع و برندهای مطرح استان برای هرچه باشکوه تر جشن‌های انقلاب باید مشارکت فعال داشته باشند.
وی افزود: جشن‌های امسال با توجه به تحولات روزهای گذشته و قرار گرفتن انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی باید با حساسیت بیشتری برگزار شود و مهم‌ترین محور این جشن‌ها باید مردمی بودن باشد.
معاون استاندارالبرز، از فرمانداران خواست از ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم استفاده کنند.
این مسئول بیان کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و همیشه تهدیدها عیله نظام اسلامی را به فرصت تبدیل کرده‌اند.
در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز گفت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه‌های فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت‌زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم‌نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، آموزش و پروش، امور مساجد بهداشت و درمان و دفاعی و بسیج مردمی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: مسئولیت این کارگروه‌ها را به ترتیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اقتصادی استانداری، بنیاد نخبگان، صداوسیما، کمیته امداد، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه، علوم پزشکی و سپاه بر عهده‌ دارند.
وی، پیگیری اهداف انقلاب، احصا نقاط قوت و ضعف، تولید پیام و محتوا، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و صاحب‌نظران، تبیین دستاوردهای انقلاب را ازجمله اهداف این ستاد برشمرد.
انتهای پیام./

captcha