هدف داعش، تامین امنیت اسرائیل غاصب است
کد خبر: 3728773
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

هدف داعش، تامین امنیت اسرائیل غاصب است

گروه معارف - یک خادم حرمین حضرت زینب و حضرت رقیه (س) با بیان اینکه هدف داعش، تامین امنیت اسرائیل غاصب است، گفت: نیروهای حزب‌الله یک قدم هم عقب نخواهد کشید و در برابر این زورگویانِ گستاخ ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.  

هدف داعش، تامین امنیت اسرائیل غاصب است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی سهراب جعفری خادم حرمین حضرت زینب و حضرت رقیه (س) در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در مسجد جامع شهرستان ماکو ترتیب یافت، بیان کرد: یک هزار و 500 نقطه استراتژیک اسرائیل از مراکز نظامی و هسته ای تا مراکز آزمایشگاهی، شیمیایی، میکروبی و حتی مراکز تصفیه آب، تولید غذا و غیره تنها به یک اشاره انگشت به حول و قوه الهی میتواند نابود شود و به گفته رهبری با خاک یکسان گردد.

وی جنگ و حضور گروه‌های مختلف تروریستی در جهان را تامین امنیت برای اسرائیل غاصب عنوان کرد و افزود: انشالله شاهد محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود چرا که نیروهای حزب‌الله یک قدم هم عقب نخواهند کشید و در برابر این زورگویانِ گستاخ ایستادگی و مقاومت خواهند کرد. 

خادم حرمین حضرت زینب و حضرت رقیه (س) بر بیانات امام خمینی رحمت الله علیه اشاره کرد و ادامه داد: تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امروز به واقعیت تبدیل شده و هر چقدر بتوانیم فرموده های آن والا مرد تاریخی را در زندگی خود جاری و ساری سازیم ماحصل آن تامین آزادی در خط اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه این جنگها برای کشورگشایی و گسترش آن نیست، اظهار کرد: حفظ آرمان های امام علی (ع) و ارزشهای اسلامی اصلی ترین هدف جنگ در سوریه در برابر غاصبان است.

جعفری با تاکید بر اینکه ریشه کن کردن بنیه قوی کشور ایران به همین سادگی نیست، افزود: دشمن این اصل را به خوبی درک کرده و در صدد ضربه زدن و ریشه‌کن کردن کشورهای مسلمان و شیعه نشین در راستای وارد کردن خدشه به ایران است.

این جانباز مدافع حرم، جنگ در سوریه را جنگ جبهه شیعه در برابر جبهه شرک عنوان کرد و گفت: تاریخ، باز در حال تکرار است و باید آگاهانه و هوشمندانه قدم برداریم.

انتهای پیام

captcha