تمرکز سرمایه‌گذاری دشمنان بر فروپاشی بنیان خانواده
کد خبر: 3728815
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

تمرکز سرمایه‌گذاری دشمنان بر فروپاشی بنیان خانواده

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: مهمترین اهداف دشمن از راه اندازی جنگ نرم، تخریب بنیان‌ خانواده و اخلاق‌ در جامعه است.

تخریب بنیان‌ خانواده و فروپاشی اخلاق در جامعه از اهداف دشمنان است

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فرهنگ هر جامعه، زیربنای اخلاق و نماد ارزش‌های آن جامعه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دشمنان، بر فروپاشی بنیان خانواده واخلاق در جامعه متمرکز شده است. و همه ی ما این واقعیت را دریافته ایم، افزود: داده‌های آماری نشان می‌دهد امروز جنگ نرم در حوزه فضای مجازی بیشتر خودرا آشکار کرده است.
حجت‌الاسلام وحیدی بیان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی و خانه های قرآن، مبشرین فرهنگی، مشاورین مذهبی مدارس، ائمه جماعت مدارس و ادارات برای مقابله واقعی با جنگ نرم دشمن به ویژه در فضای مجازی باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشند و بصیرت‌افزایی جوانان را در اولویت کاری خود قراردهند.
وی عنوان کرد: در گرامیداشت هفته حجاب وعفاف قرار گرفته ایم خوب هست با برگزاری همایش و تبادل نظر با اقشار تأثیرگذار و جوانان و خانواده‌ها به شبهات در زمینه حجاب و حیا و اخلاق و ارزش‌های الهی با دلایل متقن علمی و قرآنی جواب بدهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز اعلام کرد: بحث مبارزه و مقابله و پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی چنانچه به دغدغه عموم تبدیل شود. نتاایج انر بخوبی در کاهش معضلات اجتماعی مشاهده می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: موضوعات، حجاب و حیادر خانواده و جامعه، تکریم والدین، طلاق، اعتیاد این موارد از اولویت های کاری مراکز فرهنگی قرآنی مردمی است.
انتهای پیام

captcha