سازمان‌یافته‌ترین شبکه شرارت منطقه سیستان به دام افتاد
کد خبر: 3728840
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

سازمان‌یافته‌ترین شبکه شرارت منطقه سیستان به دام افتاد

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین و سازمان یافته‌ترین باند شرارت شمال استان صبح امروز با دستگیری سرشاخه‌های اصلی این گروه، منهدم شد.

سازمان‌یافته‌ترین شبکه شرارت منطقه سیستان به دام افتاد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: مهمترین و سازمان یافته‌ترین باند شرارت شمال استان صبح امروز با دستگیری سرشاخه‌های اصلی این گروه، منهدم شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه 14 نفر دستگیر و به چنگال عدالت سپرده شده‌اند، افزود: اعضای این باند، طی عملیات‌های مشترک، همزمان در پنج نقطه کشور شامل مشهد، قائن، یزد، زابل و یکی از روستاهای منطقه سیستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در میان اعضای این باند، افرادی با تبعیت افغانی و پاکستانی نیز وجود دارند؛ همچنین طبق اسناد موثق، ارتباط برخی از این افراد با گروه‌های معاند نظام نیز اثبات شده است.
وی ادامه داد: این شبکه از مخوف‌ترین شبکه‌های شرارت در 10 سال اخیر بوده است که از حدود دو سه سال پیش کار خود را در منطقه آغاز کرد و طی این سال‌ها، بخصوص 5 یا 6 ماهه اخیر، همواره مردم منطقه را آزار و اذیت کرده و اموالشان را به سرقت می‌بردند.
قنبری با اشاره به اینکه این باند شرور به‌صورت کاملا حرفه‌ای، سازمان یافته و با برنامه‌ریزی دست به جنایاتی از جمله سرقت به عنف می‌زدند، افزود: این باند از 10 ماه پیش تحت رصد نیروهای انتظامی و امنیتی بوده است.
فرمانده انتظامی استان از گروگان‌گیری، ساخت نارنجک دست‌ساز، سرقت مسلحانه احشام و خودرو، خرده فروشی مواد مخدر، راه‌بندی و تیراندازی و همچنین حمایت از داعش به‌عنوان برخی از سوابق این باند شرور نام برد.

انتهای پیام

captcha