برگزاری هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) رابر
کد خبر: 3728847
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

برگزاری هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) رابر

گروه سیاست و اقتصاد - هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) رابر شب دوشنبه، 18 تیر با حضور گسترده مردم ، خانواده شهدا و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مصطفی امامبخش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۰ شهید رابر و تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک اسمان امامت ولایت و قدردانی از خانواده شهدا گفت: یادواره‌های شهدا فرصت ومجالی است برای ما که یادمان نرود برای حفظ انقلاب و راه امام خمینی(ره) چه جان‌هایی را از دست دادیم و شهدا چه رشادت‌هایی کردند.
وی با اشاره به اینکه بصیرت و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز شهدا بود، افزود: شهدایی که گوششان به لبان ولی امر زمانشان بود و دشمن شناسی به‌موقع داشتند و صحنه‌ها را به‌موقع تشخیص دادند و برای ادامه این راه از عزیزترین داشته خود یعنی جانشان گذشتند الگوی ما هستند.
حجت‌الاسلام سنجری، مسئول بسیج طلاب استان کرمان در یادواره شهدای رابربا اشاره به اهمیت مرور وصیت نامه شهدا گفت: نگاه کردن به وصیت نامه شهدا برابر با ثواب شب زنده‌داریست.
وی با اشاره به اینکه یک‌هزار ۵۰۰ ایه از قران کریم نسبت به دشمن‌شناسی تذکر داده شده، افزود: بعضی مواقع از تفکر دشمن غفلت می‌کنیم، مثلا در زمان مذاکره با آمریکا گفته شد، می‌خواهند سایه جنگ را از سر نظام جمهوری اسلامی بردارند که اشتباه محض بود و شهدا سایه جنگ را از سر کشور ما برداشتند.
سنجری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری قوی و مردم همیشه در صحنه به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده و بنا به گفته مسؤولان کشورهای دشمن ما این نظام تاکنون توانسته کمر پنج رئیس جمهور آمریکا را که به‌دنبال براندازی اسلام انقلابی بودند، بشکند.
مسئول بسیج طلاب استان کرمان اظهارکرد: جمهوری اسلامی یک زره به‌عنوان ولی فقیه دارد و اسلام انقلابی موجب پیشرفت این کشور شده و کسی توان مقابله با آن را ندارد.
سنجری بیان کرد: آمریکا با نقض برجام و جفتک زدن زیر برجام به همه فهماند که قابل اعتماد نیست و ما هرجا محکم ایستادیم و مواضع انقلابی داشتیم، پیروز شدیم.
انتهای پیام

captcha