اردوگاه‌های البرز میزبان اعضای کانون‌های مساجد
کد خبر: 3728853
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

اردوگاه‌های البرز میزبان اعضای کانون‌های مساجد

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز گفت: درایام تابستان اردوگاه‌های البرز با تخفیف ۸۰ درصدی میزبان اعضای کانون‌های مساجد هستند.

اردوگاه‌های البرز میزبان اعضای کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد

حجت‌الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه اوقات فراغت فرصت و سرمایه‌ای ارزشمند است، اظهار کرد: باید قدر این فرصت را دانست، زیرا در صورت عدم برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری لازم، می‌تواند به معضلی برای اجتماع تبدیل شود.
وی بر ضرورت استفاده از توانمندی‌ کانون‌های فرهنگی مساجد در برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: این کانون‌ها در جهت غنی سازی اعضای خود پایگاه‌های اوقات فراغت را تشکیل داده‌اند.
این مسئول با اشاره به زمان رسمی آغاز برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد، عنوان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در بازه زمانی اول تیر لغایت ۱۸ شهریور در مساجد استان برگزار می‌شود.
شکری در ادامه از برگزاری اردو برای اعضای کانون‌های مساجد استان خبرداد و گفت: این اردوها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز بیان کرد: در این ایام اردوگاه‌های دشت بهشت، طوبا، شهید رجایی و امام علی(ع) در البرز با تخفیف 80 درصدی میزبان اعضای کانون مساجد هستند.
وی اضافه کرد: همچنین برای گروه‌های دانش‌آموزی استفاده از این اردوگاه‌ها به قیمت یارانه‌ای محاسبه می‌شود و در واقع از دانش‌آموزان فقط هزینه رفت و آمد دریافت می‌شود.
این مسئول بیان کرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده اعضای کانون مساجد البرز در قالب سفر گروهی به مشهد مقدس می‌توانند از غذای حضرتی استفاده کنند.
انتهای پیام./

 

captcha