اولین کرسی‌ تلاوت رضوی در استقبال از دهه کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3728900
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

اولین کرسی‌ تلاوت رضوی در استقبال از دهه کرامت برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های‌ قرآنی- مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اولین کرسی‌ تلاوت رضوی در سطح ملی در استقبال از دهه کرامت و با حضور اساتید بین المللی در میقات الرضا(ع) برگزار می شود.

اولین کرسی‌ تلاوت رضوی در استقبال از دهه کرامت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی درباره برنامه‌های مرکز قرآن کریم این سازمان در دهه کرامت گفت: اولین کرسی‌ تلاوت رضوی در سطح ملی در استقبال از دهه کرامت و با حضور اساتید بین المللی پنجشنبه، 21 تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس برگزار می‌شود.
وی افزود: احمد ابوالقاسمی و سید جواد حسینی از قاریان بین المللی و همچنین مهدی حسنی، حافظ بین المللی به همراه گروه تواشیح مدافعان قرآن در این مراسم اجرای برنامه دارند.
وی ادامه داد: این برنامه که به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود، به عنوان الگوی برگزاری کرسی‌های تلاوت در استان‌های کشور معرفی خواهد شد.
میریان افزود: همزمان با دهه کرامت و حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرهای مختلف، اعزام قاریان بومی و استانی برای برنامه های درخواستی در شهرستان‌ها به درخواست و تعامل با موسسه جوانان آستان قدس رضوی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام

captcha