همایش «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3728914
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان؛

همایش «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری همایش «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان» با هدف ارتقاء سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل‌های استان اصفهان خبر داد.

همایش «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، داریوش اسماعیلی اظهار کرد: پس از تجربه موفق در برگزاری همایش «ایمنی و حقوق ورزشی در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی» قصد داریم دومین همایش استانی در حوزه گردشگری را برگزار کنیم. این همایش تحت عنوان «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان» و با هدف بررسی وضعیت کنونی و ارائه پیشنهادها برای چشم‌اندازهای آتی در حوزه مهمانپذیری و هتلداری اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش به همت مرکز علمی، فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصین و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان، چهارشنبه 27 تیرماه در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور می‌یابند.
اسماعیلی ادامه داد: محورهای این همایش، «سرمایه‌گذاری»، «آموزش و مدیریت»، «بوم‌گردی»، «ارتقاء و برندسازی»، «هتلداری سبز» و «صنایع وابسته» را شامل می‌شود. سخنرانی، نشست تخصصی و پنل پرسش و پاسخ نیز در این همایش استانی برنامه‌ریزی شده است.
وی اظهار کرد: امیدواریم چنین همایش‌هایی با ارائه راهکارهای کاربردی و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده آن، به ارتقاء سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل‌های استان اصفهان کمک کند.
بر اساس این گزارش، همایش «نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان(وضعیت کنونی؛ چشم‌اندازها)»، چهارشنبه 27 تیرماه از ساعت 8 الي 12 در تالار دکتر شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha