فرصت شغلی برای پژوهشگران ادیان در دانشگاه بوخوم
کد خبر: 3728915
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

فرصت شغلی برای پژوهشگران ادیان در دانشگاه بوخوم

گروه بین‌الملل - دانشگاه «رور بوخوم» در شهر «بوخوم» آلمان در حوزه تاریخ ادیان غرب آسیا، به دستيار پژوهش نياز دارد.

فرصت شغلي برای پژوهشگران اديان در دانشگاه بوخومبه گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ دانشگاه رور بوخوم(Ruhr-University Bochum) یکی از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه تحقیقات است و شرایط منحصر به فردی برای محققان ایجاد می‌كند. مشاركت فعال این دانشگاه در حوزه‌های‌ فرهنگی و اجتماعی، فرصت‌های ویژه‌ای برای محققان و دانشجویان فراهم می‌کند.

مرکز مطالعات دینی این دانشگاه برای مدت سه سال، یك دستیار پژوهش استخدام می‌كند. این محقق كه باید دانشجوی دكترا و یا فوق دكترا باشد، كارش را از اول اكتبر(نهم مهرماه سال جاری) آغاز خواهد كرد و باید در طول حضورش در دانشگاه بوخوم، در حوزه تاریخ ادیان آسیای غربی تدریس و تحقیق انجام دهد. در بخش تدریس، دستورالعمل آموزشی ایالت «نوردراین وستفالن» باید رعایت شود. در زمینه تحقیقات نیز، انتظار می‌رود محقق در برنامه‌های تحقیقاتی مرکز مطالعات دینی دانشگاه مشاركت داشته باشد.

پروژه‌های تحقیقاتی مرکز مطالعات دینی دانشگاه رور بوخوم بر روی حوزه‌های مطالعات مذهبی و تاریخ ادیان تمركز دارد. متقاضیانی كه تحصیلات خود را در حوزه مطالعات دینی و یا در حوزه‌های مربوط به تاریخ ادیان غرب آسیا (به عنوان مثال مطالعات ایران، مطالعات اسلامی و غیره) به پایان رسانده‌اند، می‌توانند برای این فرصت شغلی اقدام كنند. همچنین داشتن تجربه و اثبات توانایی برای تدریس آکادمیک، آمادگی و تجربه در انجام پروژه‌های بین‌رشته‌ای، درک عمیق از تاریخ ادیان آسیای غربی و داشتن مهارت در زبان آلمانی و یا انگلیسی از پیش‌شرط‌های پذیرش برای این فرصت شغلی است.

متقاضیان باید فرم درخواست خود را همراه با رزومه، لیستی از مقالات منتشر شده، مدارك دانشگاهی، گواهینامه‌ها و خلاصه‌ای از پروژه تحقیقاتی به صورت فایل پی‌دی‌اف حداکثر تا نیمه ماه ژوئیه سال جاری میلادی(24 تیرماه) برای مرکز مطالعات دینی دانشگاه بوخوم ارسال كنند.

دانشگاه بوخوم از مشاركت محققان معلول در این حوزه استقبال می‌كند. همچنین دانشجویان زن شانس زیادی برای پذیرفته‌شدن دارند.

سایت دانشگاه بوخوم را اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha