مشکلات مالی، مؤسسات قرآنی هرمزگان را دلسرد نکرده است
کد خبر: 3728920
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی هرمزگان؛

مشکلات مالی، مؤسسات قرآنی هرمزگان را دلسرد نکرده است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی هرمزگان گفت: با وجود مشکلات مالی از ترویج قرآن در مؤسسات دلسرد نشده‌ایم و روی پای خود ایستاده‌ایم و ادامه خواهیم داد.

با وجود مشکلات مالی از ترویج قرآن در مؤسسات دلسرد نیستیم

محمدحسین لاله‌زاری، مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا؛ ضمن بیان این خبر گفت: این مؤسسه از سال 75 با اخذ مجوز از اداره‌ قرآن سازمان تبلیغات آن زمان فعالیت خود را آغاز کردیم و حدود 8 سال پیش مجوز خود را از دارالقرآن سازمان تبلیغات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده است.
لاله‌زاری ادامه داد: در ترم تابستان حدود 30 قرآن‌آموز بزرگسال شرکت‌کننده در کلاس تجوید و صوت و لحن و 40 کودک و نوجوان در کلاس‌های روخوانی و روانخوانی حضور دارند و 4 مربی برای آموزش این کلاس‌ها حضور دارند.
مدیر مؤسسه ریحانة النبی هرمزگان در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و دوره‌های قرآنی برگزار شده در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان در دوره‌های آموزشی حفظ قرآن با اداره اوقاف استان همکاری داشتیم وهمچنین مراسم جزءخوانی قرآن کریم را در مسجد مولود کعبه برگزار کردیم که این مراسم با استقبال خوبی از سوی مردم بندرعباس مواجه شد.
لاله‌زاری در ادامه افزود: مؤسسه ریحانة النبی هرمزگان در بندرعباس، آزادشهر، مسجد مولود کعبه واقع شده است.
وی افزود: از مسئولان می‌خواهیم که به داد مؤسسات قرآنی برسند، زیرا چند سال است که هیچ‌گونه کمکی در جهت توسعه مؤسسات نشده است. اما ما با وجود این مشکلات مالی از ترویج قرآن در مؤسسات دلسرد نشده ایم و روی پای خود ایستاده ایم و ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha