مردم؛ حلقه‌های اصلی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3728929
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

مردم؛ حلقه‌های اصلی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی - فرمانداز ارومیه با اشاره به تحریم‌های هوشمندانه دشمنان نظام اسلامی، بر لزوم تدابیر و راهبرد‌های عاقلانه در مقابله با تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: در سطح کلان این موضوعات همیشه مطرح بوده، ولی نیاز است که تدابیری نیز در استان‌ها برای مقابله با تحریم‌ها صورت گیرد و مردم که حلقه‌های اصلی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی هستند باید با حفظ اتحاد در پیشبرد اهداف یاری گر باشند.

مردم؛ حلقه های اصلی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عباس حسن خانی فرماندار ارومیه صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی یعنی آمریکا با همپوشانی رژیم اشغالگر اسرائیل، تحریم های هوشمندانه ای را علیه کشور عزیزمان وارد کرده اند، بیان کرد: تدابیر و راهبردهایی در سطح کلان کشوری برای مقابله با تحریم ها عرضه می شود ولی نیاز به تدابیر استانی نیز در این زمینه احساس می گردد.
وی افزود: تمام مردم باید به این باور برسند که دولت برای روزهای سخت و پرفشار جامعه، برنامه های خاص و تدابیر ویژه ای را اندیشیده است و مردم باید با همکاری و حفظ اتحاد در پیشبرد اهداف دولت یاری کنند.
حسن خانی با بیان اینکه مردم، حلقه های اصلی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین ما همواره در تمام جریانات کشور همسو و متحد بوده اند و در موضوعات مهمی همچون تحریم ها نیز باید اتحاد حفظ گردیده تا لغزشی صورت نگیرد.
وی ادامه داد: ممکن است برخی مردم و مسئولین اختلاف نظر فکری و سیاسی داشته باشند ولی همین افراد بر روی 3 موضوع حفظ نظام جمهوری اسلامی، پاسداری از خون شهدا و تمامیت ارضی کشور و ایران عزیزمان اتحاد دارند.
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه دشمن در صدد این هستند تا نقشه ای را که در دهه 60 برای خاورمیانه بزرگ ترسیم کرده بودند را دوباره اجرا کنند، تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی با مردمانی همدل و استوار در مقابل این نقشه ها دوباره خواهد ایستاد و آنها را نقش بر آب خواهد کرد.
حسن خانی بر لزوم صرفه جویی در منابع کشور تاکید کرد و گفت: امروز مهم ترین مساله در داخل کشور صرفه جویی در منابع آب و برق است که باید در اولویت تمام امور چه از سوی مردم و چه مسئولین قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha