فرهنگیان اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده‌سازی کنند
کد خبر: 3728966
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد:

فرهنگیان اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده‌سازی کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه فرهنگیان در سبک زندگی اسلامی باید الگو باشند، گفت: دبیران تمام توان علمی و تبلیغی خود را به کار ببندند تا به اهداف نظام نزدیکتر شویم.

فرهنگیان اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده‌سازی کنند

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست اقتصاد مقاومتی صبح امروز، 19 تیر با حضور جمعی از فرهنگیان قرچکی در سالن جلسات شهیدان ایرلو سپاه پانزده خرداد برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین عبدالله‌پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در این نشست با بیان اینکه چهل سال ایستادگی، ولایت‌مداری، کارآمدی و اقتدار را در نظام جمهوری اسلامی ایران و در بدنه جامعه شاهد بوده‌ایم، گفت: این ولایت‌مداری و نهادینه شدن انقلاب؛ احساس خطر و موضع‌گیری‌های دشمن در زمان‌های متعدد را در پیش داشته است.
وی ادامه داد: این ایستادگی‌ها که به خاطر ایمان انقلابیون و تفکرات اسلامی حاکم بر کشور بوده، موجب ایجاد حس آزادی‌خواهی در جهانیان شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه 15 خرداد تصریح کرد: ملت ایران با اصل جمهوری اسلامی مشکلی ندارند، این لغزش‌ها و کرنش‌ها است که گاهی سبب ایجاد عقب‌افتادگی‌ها می‌شوند که باید با قدرت با آنها مقابله کرد.

فرهنگیان اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده‌سازی کنند
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار اقتصادی را معادل با کار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در عصر حاضر یکی از مهم‌ترین راه‌های نفوذ دشمن کار اقتصادی است که این خود گونه‌ای از جنگ نرم است.
عبدالله‌پور ابراز کرد: فرهنگیان در سبک زندگی اسلامی باید یک الگو باشند و به علت تأثیر مستقیم این قشر در افراد جامعه باید تمام توان خود اعم از توان علمی و تبلیغی را به کار ببندند تا به اهداف نظام نزدیکتر شویم.
گفتنی است، در پایان این نشست بعد از نظرسنجی و مشارکت فرهنگیان مقرر شد، حاضرین در این نشست نسبت به ارائه طرح‌های خود در اجرای هر چه بهتر قوانین اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha