مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3728968
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، در آیین معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان که صبح امروز19 تیرماه که در سالن شهید جعفرزاده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، گفت: دشمنان سعی بر جلوگیری از توسعه و احداث بقاع متبرکه دارند، لذا وظیفه اصلی ما استحکام و انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی است.
وی افزود: در سال 95 میزان اعتبار تخصیص داده شده برای امامزادگان، مساجد و بقاع یک میلیارد و 400 میلیون تومان و این اعتبار در سال 96 سه میلیارد تومان بوده است که از این میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان محقق شد.
در ادامه مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان حجت الاسلام مرتضی عزیزی گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه شامل سه برنامه اصلی امامزداگان، موقوفات و قرآن است.
وی بیان کرد: 101 بقعه متبرکه و 1690 موقوفه اعم از انتفاعی و منفعتی در استان وجود دارد که از این تعداد موقوفات، 300 وقف به صورت منفعتی بوده است.
عزیزی یادآوری کرد: لازم است اعتماد بین مردم و سازمان که بزرگترین سرمایه است، جلب شود.
در ادامه حجت‌الاسلام حسن امیری ، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ضمن تشكر از حسن اعتماد مسئولان به وی، به لزوم همدلي مسئولان اشاره کرد و گفت: امید است با تعامل و همدلي تمامي ادارات و با محوريت نماينده ولي فقيه در استان و استاندار، فعاليت‌هاي این اداره کل به خوبي پيش رود.
انتهای پیام

captcha