دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت و انسجام کشور است
کد خبر: 3729013
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
عابد:

دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت و انسجام کشور است

گروه اجتماعی- قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: وحدت و انسجام کلید اصلی موفقیت ملت بوده و دشمن به دنبال برهم زدن این وحدت و انسجام است. 

دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت و انسجام کشور است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه صبح امروز 19 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: امروزه دشمنان نادان دنبال راه و چاره‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ، وحدت و انسجام ملت هستند که این تلاش بیهوده است.
عابد پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه وقف ، تبلیغ، پیگیری و توسعه عرصه‌های وقف، امانت‌داری و عمل به نیت واقفان، فراهم کردن محیط فرهنگی برای زائران بقاع متبرکه را ازجمله وظایف مدیرکل اوقاف و امور خیریه دانست.
قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: در حال حاضر کشورهای استکباری با راه‌های مختلفی از جمله اقتصاد درصدد هستند تا انسجام را در ایران برهم بزنند.
وی با اشاره به غافلگیری دشمنان، بویژه اسرائیل غاصب توسط فرزندان و دلاورمردان این مرز و بوم، بیان کرد: این استان حق بزرگی بر گردن مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
عابد در پایان بیان کرد: از تمام مسئولان و دستگاه‌هایی كه در گذشته با سازمان اوقاف و امور خيريه همكار داشته‌ا‌‌ند خواستارم كه همكاري خود را در راستاي عملكرد بهتر اين دستگاه ادامه دهند.
انتهای پیام

captcha