اعزام ۷۸ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس
کد خبر: 3729121
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

اعزام ۷۸ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

گروه اجنماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان کفت: ۷۸ دانش‌آموز دوره دوم متوسطه تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب شوق زیارت و اردو‌های فرهنگی تربیتی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده‌اند.

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه رشد، تقویت و تعمیق باورهای دینی خانواده‌های تحت حمایت از اهداف مهم خدمت‌رسانی این نهاد در حوزه فرهنگی است، گفت: برنامه‌های مختلفی به‌منظور ارتقاء باورهای دینی در طول سال برای جامعه هدف کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی یکی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در بخش فرهنگی را اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به اماکن زیارتی عنوان کرد و افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی مختلفی توسط کارشناسان مربوطه با رویکرد پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه هدف این نهاد برای آن‌ها اجرا می‌شود.
صفری به بهره‌مندی 78 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات اردویی این نهاد اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان بهره‌مند از خدمات اردویی کمیته امداد در قالب اردوهای زیارتی، تربیتی، فرهنگی و آموزشی در سال جاری به مشهد مقدس اعزام‌ شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه میزان پرداختی به مددجویان در سال‌های اخیر نسبت به گذشته افزایش یاقته است بیان کرد: دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد از کمک هزینه‌های تحصیلی نیز بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام

captcha