تلاوت «زهدی علی‌پور» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3729123
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

تلاوت «زهدی علی‌پور» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ یکصد و هشتاد و دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول شامگاه 19 تیرماه برگزار شد.

تلاوت «زهدی علی‌پور» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، یکصد و هشتاد و دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول شامگاه سه‌شنبه، 19 تیرماه برگزار شد.
در بخش آغازین این مراسم همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد، فضای جلسه با تلاوت ترتیل صفحه شریفه ۱۸۲ قرآن کریم توسط مجری برنامه، محمد حیدری مفرد نورانی شد.
همچنین، با توجه به همزمانی جلسه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با ایام شهادت امام صادق(ع)، در بخش دیگر برنامه، کربلایی جواد منصوری، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به اجرای مداحی و مرثیه‌سرایی پرداختند.
در ادامه این برنامه نورانی، محسن زهدی علی‌پور، از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و از مرتلین حرم حضرت معصومه(س) به تلاوت بخش‌هایی از سوره مبارکه کهف از صفحه ۳۰۴ قران کریم پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز روبه‌رو شد.
همچنین، در ادامه، علی‌اصغر زنگانه (مبین)، مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول قبل از بخش مباحث تفسیری با حضور در جایگاه به ایراد بیاناتی پیرامون امورات جاری جلسه پرداختند.
در بخش بعدی جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم آباد با اشاره به صفحه شریفه ۱۸۲ مصحف شریف به ارائه مباحث تفسیری پرداخت. دعای ختم قرائت قرآن کریم و پذیرایی شام، پایان‌بخش برنامه این هفته کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور این شهرستان بود.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha