پخش دو نمایش رادیویی«ریحانه» و «چشمان ابراهیم» از شبکه رادیویی نمایش
کد خبر: 3729135
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

پخش دو نمایش رادیویی«ریحانه» و «چشمان ابراهیم» از شبکه رادیویی نمایش

گروه هنر ــ امروز و فردا، رادیو نمایش اقدام به پخش دو نمایش با نام‌های «ریحانه» و «چشمان ابراهیم» با موضوع دفاع مقدس خواهد کرد.

پخش دو نمایش رادیویی«ریحانه» و «چشمان ابراهیم» از شبکه رادیویی نمایش

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی «ریحانه» را داریوش روحی نوشته و داستان آن درباره دختری به نام ریحانه است که با خانواده‌اش در ایلام زندگی می‌کند؛ او خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می‌کند اما خبر می‌رسد که شهر مهران توسط بعثی‌ها اشغال شده و... .

در این نمایش رادیویی  که تهیه‌کنندگی آن را ژاله محمدعلی به عهده داشته و رضا عمرانی آن را کارگردانی کرده و امروز چهارشنبه 20 تیر  ساعت 16 از شبکه رادیو نمایش پخش می‌شود، هنرمندانی همچون فریبا متخصص، شمسی صادقی ، احمد گنجی، امیر فرحان‌نیا، شیما جان قربان، نگین خواجه نصیر و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی فردا پنج‌شنبه 21 تیرماه  ساعت 7:15 می‌توانند شنونده نمایش «چشمان ابراهیم» به کارگردانی مجید حمزه باشند؛ نمایشی که حمیدرضا پورعلی‌محمد آن را نوشته و داستان زندگی یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.

مینو جبارزاده، شمسی صادقی، احمد گنجی، مهدی نمینی‌مقدم، احمد لشینی و... از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایش به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی صداپیشگی می‌کنند.

یادآور می‌شود، شبکه رادیو نمایش بر روی موج اف . ام ردیف 107:5 کیلوهرتز قرار دارد.

انتهای پیام

captcha