«عطر عاشقی» از زنجان روی آنتن شبکه ۵ می‌رود
کد خبر: 3729171
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

«عطر عاشقی» از زنجان روی آنتن شبکه ۵ می‌رود

گروه معارف مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف استان زنجان از برگزاری برنامه عطر عاشقی در دیار عاشقان حسینی خبر داد و گفت: این برنامه ۲۲ تیرماه در امامزاده سید ابراهیم(ع) به شکل زنده از شبکه ۵ پخش می‌شود.

«عطر عاشقی» از زنجان روی آنتن شبکه 5 می‌رود
بهزاد شکوری در گفت‎وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود، هر هفته معرفی یکی از امامزادگان استان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی به برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» تولید شبکه 5 اشاره کرد و گفت: این برنامه با هدف معرفی امامزاده‌ها و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار تهیه و پخش می‌شود که این بار پایتخت شور و شعور حسینی میزبان این برنامه است.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه عطر عاشقی جمعه 22 تیرماه از ساعت 16:30 تا 18:30 در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود بیان کرد: این برنامه به شکل زنده از شبکه اشراق و شبکه 5 به روی آنتن می‌رود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در این برنامه به سخنرانی پیرامون موضوع مهدویت می‌پردازد و زیارت آل‌یاسین توسط احمد زین‌العابدین قرائت می‌شود ضمن اینکه ولی‌الله کلامی شاعر آیینی زنجانی نیز این برنامه را به عطر اشعار اهل بیت مزین می‌کند.
 
شکوری از عموم هم‌استانی‌ها دعوت کرد تا در این مراسم معنوی حضور یابند و از فیض این برنامه با نوای لبیک یا صاحب‌الزمان بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام
captcha