اردوهای مهارتی؛ طرح جدید مؤسسه قرآنی «تسنیم» لنجان
کد خبر: 3729173
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

اردوهای مهارتی؛ طرح جدید مؤسسه قرآنی «تسنیم» لنجان

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح اردوهای مهارتی آموزشی به همت مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان از اوایل تیرماه فعالیت خود را در راستای اهداف فرهنگی، آموزشی آغاز کرد.

اردوهای مهارتی آموزشی؛ طرح جدید مؤسسه قرآنی «تسنیم» لنجان

یاوری، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: این مؤسسه در راستای طرح جدید خود با عنوان «طرح اردوهای مهارتی آموزشی»، اقدام به جذب نوجوانان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و خانواده‌های آن‌ها، در سطح استان اصفهان کرده است.

یاوری گفت: هدف این طرح که فعالیت خود را از اوایل تیرماه آغاز کرده، برگزاری کلاس‌های سیاری است که در توابع شهرستان لنجان و در غالب اردو برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی همچون حجاب و عفاف، مباحث قرآنی، اعتماد به‌ نفس، فضای مجازی و... عناوینی است که در این کلاس‌ها توسط روحانیون و اساتید کارشناس به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

یاوری با بیان اینکه این طرح همه روزه از ساعت 7 صبح تا 20 دایر است، خاطرنشان کرد: هر فرد می‌تواند یک روز در هفته را برای شرکت در این کلاس‌ها انتخاب کند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان در زرین‌شهر، خیابان ملاصدرا، خیابان ایثارگران، مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع شده است.

محدثه حاجی‌حیدری

انتهای پیام

captcha