گفت‌وگوی صمیمانه مجریان شبکه قرآن و سه درباره جام جهانی + فیلم
کد خبر: 3729179
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

گفت‌وگوی صمیمانه مجریان شبکه قرآن و سه درباره جام جهانی + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ روز گذشته در ویژه برنامه «بشارت 1452»، نمود موضوعاتی چون خدا و دین در این دوره از جام جهانی فوتبال با حضور مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ روز گذشته سه‌شنبه 19 تیرماه، ویژه‌برنامه «بشارت 1452» میزبان محمدرضا احمدی، مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیما بود.
این برنامه که با گفت‌وگوی سیدوحید مرتضوی و این گزارشگر ورزشی همراه بود، قرآن، خدا و دین در جام جهانی و کلیات نگاه دینی در ورزش فوتبال بررسی و تصاویر مذهبی بازیکنان مشهور جهان از جمله محمد صلاح، مسعود اوزیل، سادیو مانه و پل پوگبا در این برنامه به نمایش گذاشته شد.

تاثیر بیش از پیش خدا، قرآن و دین بر جام‌جهانی فوتبال + فیلم
محمدرضا احمدی در این برنامه از مباحث مربوط به روزه گرفتن بازیکنان مسلمان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی پرده برداشت و آرامش بازیکنان موفق و مشهور جهانی را در ذکر و یاد خدا عنوان کرد. همچنین از فعالیت‌های مثبت کریس رونالدو، بازیکن پرتغالی، برای نزدیک شدن به خداوند صحبت به میان آمد.
این مجری برنامه‌های ورزشی، ارزش نهادن مردم جهان به آیین بازیکنان مسلمانان را از احترامی که این بازیکنان به ارزش‌ها قائلند، می‌داند.
در ادامه این بخش از برنامه روز گذشته ویژه برنامه زنده تلویزیونی «بشارت 1452» که همه روزه ساعت 18 بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود، مشاهده می‌کنید.


انتهای پیام

captcha