استفاده استعمار از اهرم تفرقه برای تضعیف جامعه اسلامی
کد خبر: 3729223
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

استفاده استعمار از اهرم تفرقه برای تضعیف جامعه اسلامی

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استعمار از همه اهرم‌های تفرقه و کوچک سازی استفاده می‌کند تا جامعه را ضعیف کند.

استفاده استعمار از اهرم تفرقه برای تضعیف جامعه اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز20 تیر، در پنجمین یادواره لشکر فرشتگان، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرد و پروژه‌های خود را به وسیله تبهکارترین افراد اجرایی و انسان‌های توانمند را از صحنه خارج کرد.

وی با بیان اینکه تفاوت میان مکتب الهی و مکاتب بشری بسیار است، افزود: یکی از این تفاوت‌ها این است که در مکتب الهی عقل و برهان مطرح است .

امام جمعه بیرجند بیان کرد: منافقان 17 هزار نفر از توانمندترین افراد جامعه اسلامی را ترور کردند و امروز نیز این پروژه دشمن همچنان ادامه دارد.

عبادی اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب باید به بلوغ عقلانی برسیم و طرح‌های دشمن را درک و خود را متناسب با آن در این صحنه قرار دهیم .

وی با اشاره به اینکه مکتب‌های بشری استکبار و زور است، تصریح کرد: خط فکری آنان این است که هر فردی حرف آنان را نپذیرد باید نابود شود اما در مکتب الهی که بخش اعظم آن جهاد الهی است، حامل بصیرت است .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایات آمده است که دست نامرئی در صحنه آخر الزمانی، لشکرهای آسمانی را کمک خواهد کرد و خداوند وعده کرده به کسانی که براساس بصیرت، آگاهی و انگیزه الهی به پاخیزند آنان را جایگزین می‌کند.

عبادی با اشاره به 21 تیرماه؛ سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، یادآور شد: دشمن در جامعه نسل توانمند را از بین می‌برد و نسل ضعیف را باقی می‌گذارد.

انتهای پیام

captcha