دوره تخصصی صوت و لحن به میزبانی زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3729231
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
برای نخستین‌بار در کشور؛

دوره تخصصی صوت و لحن به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مهد قرآن استان زنجان گفت: دوره صوت و لحن به شیوه نموداری، تصویری، القای مفاهیم و معنآهنگ برای نخستین بار در ایران توسط یکی از اساتید برجسته کشوری حسین آمنا در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن برای نخستین بار در ایران به میزبانی زنجان
پرویز حاجی‌حسنی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: موسسه فرهنگی مشکات زیر نظر آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی و مهد قرآن استان زنجان تحت نظر آیت‌الله فومنی حائری و استاد شهریار پرهیزکار دوره مربیگری قرآن را در 10 روز به شکل ویژه و فشرده برگزار می‌کند.
  
وی به برگزاری دوره صوت و لحن اشاره کرد و گفت: این دوره به شیوه نموداری، تصویری، القای مفاهیم و معنآهنگ برای نخستین بار در ایران توسط یکی از اساتید برجسته کشوری حسین آمنا از مشهد مقدس برنامه‌ریزی شده است.
 
مدیر مهد قرآن استان زنجان یادآور شد: این دوره با اعطای گواهینامه رسمی و معتبر با 3 امضا، شامل مدیر موسسه فرهنگی مشکات، موسسه مهد قرآن کریم و استاد حسین آمنا، داور و مربی علوم قرآنی و صوت و لحن همراه است.
 
وی ادامه داد: دوره صوت و لحن با حضور سید مهدی سیف برای روش تدریس قرائت، حفظ و مفاهیم و حسین آمنا در بخش صوت و لحن و تجوید تخصصی برگزار می‌شود.
 
حاجی‌حسنی دوره مربیگری پیش‌دبستانی و کودک‌یاری را از دیگر برنامه‌های این موسسات خواند و گفت: این دوره نیز به شکل فشرده در مدت دو روز با اعطای گواهینامه رسمی و معتبر کشور در دستور کار قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس زنجان، سبزه‌میدان، کوچه‌ سید فتح‌الله، موسسه فرهنگی مشکات مراجعه و یا با شماره 02433362824 تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام
captcha