بازدید «فقهی‌زاده» از مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده کرمانشاه
کد خبر: 3729249
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

بازدید «فقهی‌زاده» از مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده کرمانشاه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان کرمانشاه به منظور هم‌افزایی با مدیران مؤسسات قرآنی از مؤسسات آسیب‌دیده این استان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به دنبال حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمانشاه‌ روز گذشته، 19 تیر‌ماه جلسه‌ای با حضور مدیران مؤسسات قرآنی کرمانشاه در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
در این جلسه که جمعی از مدیران کل قرآنی ادارات و 10 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان حضور داشتند، درباره موضوعات مختلف مباحثی از سوی حاضران مطرح شد که معاون قرآن و عترت به برخی از آنها پاسخ داد.
در این راستا، ‌فقهی‌‌زاده ‌پس از تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران قرآنی این استان، به مسئله ادغام اتحادیه‌های کشوری اشاره کرد و مراحل ادغام دو اتحادیه کشوری را با هم‌افزایی در مرحله سرانجام دانست.

جلسه هم‌افزایی بین مدیران عامل مؤسسات قرآنی کرمانشاه و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد
وی همچنین درباره حمایت از بیمه فعالان قرآنی مؤسسات آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه مطالبی را بیان کرد و درخصوص راه‌اندازی صندوق حمایت از فعالان قرآنی و چگونگی فعالیت و شرایط حضور در این صندوق برای حاضران سخنانی را بیان کرد.
فقهی‌زاده همچنین در این جلسه ابراز کرد که همه طرح و برنامه‌های مؤسسات و مراکز قرآنی پس از بررسی و ارزیابی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
پس از پایان جلسه و بیان نظرات و پیشنهادات حاضران، طبق برنامه سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از 5 مؤسسه آسیب دیده در منطقه سرپل ذهاب بازدید شد.
انتهای پیام

captcha