اعلام زمان آزمون غیر حضوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3729256
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

اعلام زمان آزمون غیر حضوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی- زمان برگزاری آزمون غیر حضوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام شد.

 اعلام زمان آزمون غیر حضوری بیست وسومین جشنواره قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از وب دا، راهله حسینی محراب، کارشناس مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های ترجمه‌خوانی، اذان، دعا و مناجات‌خوانی، آیین سخنوری و همخوانی و تواشیح می‌توانند روز یکشنبه ۲۴ تیرماه جهت ضبط صدا و تصویر از اجرای خود، به مدیریت فرهنگی دانشگاه ( پردیس دانشگاهی، دانشکده داروسازی قدیم) از ساعت ۹ الی ۱۳ مراجعه کنند و یا فایل اجرای خود را در قالب لوح فشرده (صوتی و تصویری) حداکثر تا ۲۵ تیرماه به اداره توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه مدیریت فرهنگی تحویل دهند.

 حسینی محراب افزود: شرکت کنندگان در بخش پژوهشی شامل مقاله نویسی، تألیف کتاب، بررسی و نقد کتاب و تلخیص کتاب، نیز می‌توانند فایل‌های خود را در قالب لوح فشرده حداکثر تا 10مردادماه  به اداره توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت مدیریت فرهنگی دانشگاه تحویل دهند.

وی، همچنین در خصوص بخش فناوری و ادبی و هنری، گفت: شرکت‌کنندگان در بخش‌های فناوری ( تولید اپلیکیشن و ربات، کانال‌های مجازی قرآنی )، ادبی (شعر، داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی )، هنری(خوشنویسی، معرّق و منبّت ،عکاسی، تذهیب، فیلم کوتاه، نقاشی، طراحی پوستر، نمای(تئاتر صحنه)، پی نما (کمیک استریپ)) نیز فایل‌های خود را در قالب لوح فشرده حداکثر تا دهم مرداد به اداره توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت مدیریت فرهنگی دانشگاه ارائه دهند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره، تمهیداتی پیش‌بینی شده است که کلیه آثار ارائه شده، مورد ارزیابی اثباتِ انتسابِ اثر به خالق اثر قرار گیرد؛ این ارزیابی از طریق اجرای زنده اثر و یا برگزاری آزمون عملی و یا ارسال عکس و فیلم از مراحل تولید اثر و یا اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح و ... خواهد بود؛ بنابراین لازم است شرکت کنندگان در رشته های غیرحضوری بویژه رشته های هنری، همزمان با تولید اثر، نسبت به تهیه فیلم و عکس از مراحل تولید اثر( به گونه‌ای که اثر و صاحب اثر به طور مشخص قابل شناسایی باشند)، اقدام کنند و آمادگی لازم جهت ارائه مستندات لازم و یا موارد ذکر شده را داشته باشند.

کارشناس مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: شرکت کنندگان در رشته عکاسی، همزمان با تولید اثر، نسبت به اخذ عکس از زوایای مختلف تصویر اقدام نمایند و آمادگی لازم جهت ارائه مستندات لازم را داشته باشند.

گفتنی است، شرکت کنندگان در رشته فیلم کوتاه همزمان با تولید اثر، نسبت به تهیه فیلم خام (راش) از فیلم تولید شده اقدام کنند و آمادگی لازم جهت ارائه مستندات لازم را داشته باشند، علاوه براین شماره‌های تماس ۳۸۸۲۳۲۶۰ داخلی ۳۳۵ و ۳۴۴ آماده پاسخگویی به سئوالات احتمالی شرکت کنندگان در این زمینه است.

انتهای پیام

captcha