راه برون‌رفت از مشكلات كنونی تفكر و اقدام انقلابی است
کد خبر: 3729262
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
آیت‌الله جنتی:

راه برون‌رفت از مشكلات كنونی تفكر و اقدام انقلابی است

گروه سیاسی ــ دبیر شورای نگهبان با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه خاتم‌الانبياء برای برقراری آب مردم خرمشهر و آبادان اظهار کرد: راه برون‌رفت از مشكلات كنونی تفكر و اقدام انقلابی است كه ظاهراً هنوز خيلی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجه هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله جنتي در جلسه امروز، چهارشنبه 20 تیرماه، شوراي نگهبان با عرض تسليت ایام شهادت رئيس مذهب شيعه، امام صادق عليه‌السلام گفت: هر آنچه امروز شيعه و حوزه‌های علميه دارند ميراث زحمات و ايثارگری‌های ائمه اطهار عليهم‌السلام به ويژه امام ششم (ع) است و ما بايد با حفظ و نشر اين مكتب عاليه، قدردان تلاش‌های ائمه اطهار باشيم.

دبير شورای نگهبان با انتقاد از اوضاع اقتصادی و معيشتی مردم، از دولت‌مردان خواست تا همه تلاش و توان خود را برای حل مشكلات جامعه، بسيج كنند تا مردم از آب و برق كه از ملزومات اوليه آنان است به صورت مطمئن بهره‌مند گردند.

آيت‌الله جنتي با قدرداني از تلاش‌های بي‌وقفه قرارگاه خاتم‌الانبياء برای برقراري آب مردم خرمشهر و آبادان اضافه كرد: راه برون‌رفت از مشكلات كنوني تفكر و اقدام انقلابي است كه ظاهراً هنوز خيلی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجه هستند.

وی با تأكيد بر اينكه با برنامه‌ريزی و تفكر انقلابي مي‌توان مشكلات كشور را حل كرد گفت: بايد جامعه و بويژه نيروهای انقلابي را به حل مشكلات اميدوار كرد چرا كه تزريق نااميدی در جامعه خواست دشمنان است.

دبير شورای نگهبان در پايان با اشاره به توطئه دشمنان از جمله آمريكا و عربستان براي به زانو درآوردن ملت ايران اضافه كرد: انشاءالله با امدادهای غيبی الهي، رهنمودهای داهيانه و اميدواركننده مقام معظم رهبری و فداكاری نيروهای انقلابی از اين مرحله نيز با سربلندی عبور خواهيم كرد.

انتهای پیام

captcha