استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) بهترین جریان تبیین زندگی رضوی
کد خبر: 3729268
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به مناسبت دهه کرامت؛

استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) بهترین جریان تبیین زندگی رضوی

گروه فرهنگی- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: استقبال مردم از پرچم و خادمان بارگاه امام هشتم بهترین جریان تبیین و تبلیغ زندگی رضوی است.

استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) بهترین جریان تبیین زندگی رضوی

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، چهارشنبه، 20 تیر ماه در نشست خبری عنوان کرد: حرکت فرهنگی دهه کرامت با یازدهمین سال شکل گیری خود در کشور و هشتمین سال در استان یک حرکت و نماد دینی ماست.
وی با بیان اینکه امروز جنگ نماد‌هاست افزود: دشمنان در برابر حرکات و نماد‌های دینی با تمام وجود ایستاده‌اند، حضور پرچم حرم امام رضا(ع) و خادمان این حرم مطهر هر ساله با استقبال بالای مردم بسیار باشکوه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام نقوی اضافه کرد: استقبال از پرچم و خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف، نمایانگر اعتقادات قلبی مردم دارالمومنین همدان است که ما در این مراسم ارادت صادقانه قلبی خود را به اهل بیت(ع) اعلام می‌کنیم.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: این حرکت فرهنگی نشان دهنده پیوند عمیق و عاطفی مردم با ائمه اطهار علیهم السلام است، نوع این حرکت‌ها چاشنی مهمی برای مباحث انقلابیگری ما است، مردم در این نوع مراسم‌ها ولایت پذیری خود را اعلام می‌کنند.
وی گفت: باید از ظرفیت محبت مردم به امام رضا(ع) برای تبیین سبک زندگی رضوی بهره مند شد، استقبال مردم از پرچم و خادمان بارگاه امام هشتم بهترین جریان تبیین و تبلیغ زندگی این امام همام است.
حجت‌الاسلام نقوی با بیان اینکه قابلیت‌های بسیاری در این گونه مراسم‌ها نهفته است ابراز کرد: استقبال از خادمان امام رضا(ع) و برنامه‌هایی از این جنس از ابعاد مختلف تبلیغی، سیاسی، فرهنگی، دشمن ستیزی، ولایت مداری، برائت از دشمن و ... قابل بررسی و تبیین است.
انتهای پیام

captcha