جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در ۲۰۰ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3729273
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
همزمان با دهه کرامت؛

جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در ۲۰۰ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان عنوان کرد: برنامه و جشن‌های دهه کرامت از ۲۸ تیر ماه توسط دو گروه در ۲۰۰ نقطه از استان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در 200 نقطه از استان همدان

به گزارش ایکنا از همدان، حمید عزیزی، دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان، چهارشنبه، 20 تیر ماه در نشست خبری عنوان کرد: امسال هشتمین سال حضور خادمین و سفیران امام رضا(ع) در استان است.
وی با بیان اینکه جشن‌های دهه کرامت در 60 نقطه از شهر همدان برگزار خواهد شد افزود: برنامه و جشن‌های دهه کرامت از 28 تیر ماه توسط دو گروه در 200 نقطه از استان برگزار خواهد شد، گفتنی است هر یک از این دو گروه 2 خادم و یک مبلغ خواهد داشت که در 8 شهرستان و 5 بخش مجری برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود.
عزیزی با بیان اینکه یکی از ابعاد خادمان پرچم حرم رضوی در استان زیارت بعید است اضافه کرد: سفیران حرم مطهر به همراه پرچم متبرک در امکان و مراکز مختلف استان حضور خواهند داشت که از این بین می‌توان به استقبال مردمی، دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، حضور در دانشگاه‌ها و ... اشاره کرد.
دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان با اشاره به اینکه حرکت فرهنگی دهه کرامت بین‌المللی است گفت: یکی از برنامه‌های مهم این مجموعه در کنار جشن‌های این دهه، تلاش در تبیین سیره رضوی و نبوی در میان مردم است، این حرکت فرهنگی هرساله در 800 شهر و 20 کشور دنیا انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: 11 سالی است که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی جشن‌های ویژه دهه کرامت با عنوان «زیر سایه خورشید» در کشور برگزار می‌شود گفتنی است این موسسه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف مجری برنامه‌های متنوعی است.
عزیزی افزود: مجموعه زیر سایه خورشید، 28 تیر ماه با اجرای برنامه زنده تلویزیونی از مرکز استان رسما برنامه‌های خود را آغاز می‌نماید که پس از آن اجرای برنامه در مراکز مختلف همچون دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، ادارات، مراکز ایتام، خانه سالمندان و ... اغاز می شود.
دبیر ستاد مردمی جشن های زیر سایه خورشید همدان با اشاره به اینکه برنامه گفت: اجرای ویژه برنامه‌هایی توسط این مجموعه در دهه کرامت پیش بینی شده است که از این میان می‌توان به، اهدا عضو و آزادی 8 زندانی جرائم غیر عمد اشاره کرد.
وی با بیان اینکه مجموعه زیر سایه خورشید همدان در این دهه نورانی 25 عنوان برنامه در سطح استان خواهد داشت گفت: برنامه اصلی این مجموعه روز چهارشنبه 3 مرداد ماه ساعت 17:30 لغایت 19:30 در میدان امام است، جزئیات بیشتر برنامه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha