تقویت معرفت دینی لازمه فعالیت‌های نهادی سپاه است
کد خبر: 3729333
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
حاجی‌پور:

تقویت معرفت دینی لازمه فعالیت‌های نهادی سپاه است

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، تقویت ایمان و معرفت دینی را لازمه فعالیت‌های نهادی سپاه دانست.

تقویت معرفت دینی لازمه فعالیت‌های نهادی سپاه است

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 20 تیرماه در گردهمایی تبیینی فرهنگ نهادی این ناحیه از سپاه گفت: ماهیت درونی سپاه نهادینه شدن فرهنگ دینی و بصیرت انقلابی کارکنان است.
وی با بیان اینكه امروز تقویت ایمان و معرفت دینی لازمه فعالیت‌های نهادی این مجموعه است، افزود: فرهنگ نهادی سپاه امثال شهید حججی‌هاست که موج فرهنگی عظیمی ایجاد می‌کنند و آن هم حاصل نسل جوان جامعه امروز ماست.
حاجی‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط كنونی گفت: مردم مراقب موج‌سواری اپوزسیون و ضدانقلاب‌های خارج‌نشین برای بحران‌آفرینی از مطالبات مردم باشند زیرا آنان می‌خواهند از این طریق آشوب‌های داخلی به راه بیاندازند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: گرانی‌ها حاصل بی تدبیری و سوداگری منفعت‌طلبان موجب تحت فشار قرار گرفتن زندگی مردم شده است .
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مواضع محكم و انقلابی رئیس جمهور ابراز امیدواری كرد كه با وحدت و همدلی از شرایط سخت اقتصادی امروز عبور كنیم.
انتهای پیام

captcha