صیانت از حریم خانواده، راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است
کد خبر: 3729338
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

صیانت از حریم خانواده، راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به بسیج دشمنان برای نابودی فرهنگ ایرانی-اسلامی، گفت: هر چقدر در مسیر حفظ و صیانت از خانواده و حاکمیت ارزش‌ها قدم برداریم، در واقع در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن از خود محفاظت کرده‌ایم.

صیانت از حریم خانواده، راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است

به گزارش ایکنا از اصفهان، جعفر عسگری در نشست خبری برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس و گرامیداشت روز عفاف و حجاب که امروز چهارشنبه 20 تیرماه در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن با هجمه‌های سنگین به قصد براندازی انقلاب وارد میدان شده و برگزاری چنین مراسم‌هایی با قوت و شدت بیشتر، بیانگر پشتیبانی مردم از نظام بوده و از این نظر حائز اهمیت است.
وی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه «دنیا برای رسیدن به آخرت است و نه رسیدن به خود»، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی نیز رسیدن به خدا، تحقق جامعه دینی و حاکمیت ارزش‌ها، اخلاق و دین‌مداری بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: شهدای ما از تمام هستی خود برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها گذشتند و ما میراث‌دار خون پاک آنها هستیم. کشور ما علی‌رغم دشمنی‌های بی‌حد و حصر استکبار، چهل سال مردانه ایستادگی کرد؛ هر جامعه دیگری چهل سال در معرض چنین هجمه‌ها و دشمنی‌هایی قرار می‌گرفت، در چند سال اول از آرمان‌ها و ارزش‌هایش جدا می‌شد.
عسگری ادامه داد: استکبار با حربه اقتصادی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ایادی داخلی و خارجی‌اش برای ضربه به اصل نظام وارد جنگ شد، چرا که انقلاب اسلامی منافعش را در کشور و منطقه به خطر انداخت و امروز نیز دشمن از فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری که به سراسر دنیا صادر کرده‌ایم، عصبانی بوده و درصدد ضربه زدن به این فرهنگ است.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ مقاومت، نهاد خانواده است، گفت: دشمن می‌داند که اگر نهاد خانواده خدشه‌دار شود، جوانانی همچون شهید حججی و سایر شهدای غیور کشورمان دیگر وجود نخواهند داشت. خانواده‌ای که عفاف و حجاب بر آن حاکم باشد، از نظر فرهنگی کمتر ضربه خواهد خورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز کانال‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای نابودی فرهنگ دینی و ایرانی-اسلامی ما بسیج شده‌اند. هر چقدر در مسیر حفظ و صیانت از خانواده و حاکمیت ارزش‌ها قدم برداریم، در واقع در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن از خود محفاظت کرده‌ایم و مراسم‌هایی که به نام شهدا و بزرگداشت روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود، پیامی مهمتر از وفاداری به آرمان‌های شهدا دارد و آن پیام این است که ما همچنان پای ارزش‌های انقلاب خود ایستاده‌ایم.
وی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان می‌فرمایند علاوه بر دشمنان خارجی، دشمنان داخلی نیز در این سال‌ها مشغول تحرک و توطئه بوده‌اند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سه جریان معارض در داخل کشور وجود داشت؛ جریان به اصطلاح لیبرال که دلبسته غرب بود، کمونیست‌های اسلحه به دست که از هیچ اقدامی ابا نداشتند و منافقانی با ظاهر اسلامی و باطن خبیث که حتی حاضر به همکاری با صدام شدند و امروز نیز در حال جاسوسی برای آمریکا هستند.
عسگری به مراسم روز 21 تیرماه با عنوان «اصفهان به رنگ خدا، صیانت از حریم خانواده» در میدان امام اصفهان اشاره کرد و افزود: در این مراسم، پیکر پاک و مطهر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده و دو جانباز شهید تشییع می‌شود، همچنین به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب، گروه پانصد نفری دختران محجبه به اجرای سرود پرداخته وحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی گرجی در خصوص صیانت از حریم خانواده سخرانی می‌کنند. در ادامه، هنرمند انقلابی حامد زمانی به اجرا خواهد پرداخت و سپس مراسم تشییع شهدا برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، عباس محققی طباطبایی، سید علی مهاجری، سید رسول حسینی، محمدرضا امیری، فرزاد سلطانی و حسین عطایی از اصفهان، حیدر غلامی از نجف‌آباد، سید منصور معین‌الدینی از چادگان، سید مهدی مرتضوی از درچه و جانبازان شهید محمدرضا لقمانی و محمدعلی صادقی، شهدایی هستند که قرار است پیکر مطهر آنها در مراسم فردا تشییع شود.
انتهای پیام

captcha