فرهیختگان؛ محور اصلی توسعه فرهنگ و هنر
کد خبر: 3729366
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

فرهیختگان؛ محور اصلی توسعه فرهنگ و هنر

گروه فرهنگی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رشد و توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان نیاز به کمک فرهیختگان و متخصصان دارد.

فرهیختگان؛ محور اصلی توسعه فرهنگ و هنر

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علی اسماعیلی، امروز20 تیر، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، با بیان اینکه مسئولیت دیر یا زود رفتنی است و این مسئولیت‌ها امانتی از مردم در دست مدیران است، اظهار کرد: بهترین دعا برای هر مدیری این است که با عزت خداحافظی کند.

وی افزود: مسئولیت در این استان سخت است چراکه کار بر زمین مانده زیادی در این منطقه وجود دارد لذا مدیران باید از رفاهی که در دیگر مناطق کشور داشته‌اند در این استان صرف نظر کنند .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی های فرهنگی خراسان جنوبی، تصریح کرد: مدیران باید ظرفیت خود را در مقابل نقد مردم بالا ببرند چرا که این مردم قدرشناس و خوش بدرقه هستند .
وی با اشاره به اینکه به دنبال حاکمیت قانون هستیم، یادآور شد: بدون یاری فرهیختگان و متخصصان هیچ کس نمی‌تواند کاری را انجام دهد و امیدواریم با یاری آنان شاهد رشد بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در این استان باشیم.

انتهای پیام

captcha