فعالیت های قرآنی در صدر برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی است
کد خبر: 3729367
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فعالیت های قرآنی در صدر برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی است

گروه فرهنگی- معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه بیش از 100 عنوان فعالیت دارد که فعالیت قرآنی در صدر این فعالیت‌ها است.

فعالیت های قرآنی در صدر برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سید هادی حسینی، امروز20 تیر، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که وظیفه آن ترویج قرآن است .
وی با بیان اینکه سازمان امور مساجد موضوع نهادهای مسجد را پیگیری می کند و یکی از معاونت های این وزارتخانه است، افزود: معاونت قرآنی در این وزارتخانه علاوه بر سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص مطالب قرآنی فعالیت دارد .
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اسلام دین گریه نیست، تصریح کرد: در عرصه بین المللی کشور ایران را به هنر و فرهنگ آن می‌شناسند.
حسینی با بیان اینکه گاهی اوقات توجه به فرهنگ کم می‌شود، افزود: یک دوازدهم اعتبار فرهنگی به فرهنگ و ارشاد اسلامی داده می‌شود لذا خانواده فرهنگ و هنر بزرگ است اما جامعه‌ای مادی نیست .
وی با تاکید بر توجه به مقوله فرهنگ در سطح کشور، تصریح کرد: تقاضا داریم مسئولان مربوطه در موضوع فصل پنج به جامعه فرهنگی کمک کنند .
وی افزود: یک مدیر در استان باید از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای درست برنامه‌ها به خوبی استفاده کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماندگاری تولیدات فرهنگی، خاطرنشان کرد: ماموریت مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از صدا و سیما رو به اتمام بوده و معرف مدیرکل جدید نیز فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام

captcha