بیشتر البسه اسلامی موجود در بازار وارداتی هستند
کد خبر: 3729370
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

بیشتر البسه اسلامی موجود در بازار وارداتی هستند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: متاسفانه هم اکنون بیشتر چادرها و البسه پوشش اسلامی موجود در بازار وارداتی بوده و همین امر دلیلی بر عدم نظارت دقیق محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: عزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در همایش چادرهای آسمانی در ارومیه ، اظهار کرد: بی‌شک امروز کم‌کاری‌ها در حوزه ارائه الگوی اسلامی و پوشش مناسب اسلامی به خوبی نمایان می‌شود، بنابراین دستگاه‌های مسئول در بحث ترویج حجاب و عفاف باید به جای متهم کردن یکدیگر راهکارهای مناسب ارائه و شرایط را برای بهبود وضعیت فرهنگ اسلامی هموار سازند.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تلاش رسانه‌‌های غربی برای جایگزینی فرهنگ ضداسلامی است، گفت: متأسفانه برخلاف تلاش غرب در ارائه الگوهای مخالف با ارزش‌های اسلامی شاهد کم‌کاری در کشور بوده که باید در این حوزه دقت نظر بیشتری توسط رسانه‌ها و متولیان ترویج فرهنگ اسلامی انجام شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از گرانی البسه اسلامی و نبود نظارت دقیق بر بازار پوشاک افزود: متأسفانه هم‌اکنون بیشتر چادرها و البسه پوشش اسلامی موجود در بازار وارداتی بوده و همین امر دلیلی بر عدم نظارت دقیق محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اظهار تأسف از اینکه برخی جوانان آشنایی لازم با مبانی حجاب اسلامی را ندارند، بیان کرد: در این رابطه عملکرد تبلیغی مناسبی در این حوزه نداشته، بنابراین لازم است تا روحانیون و مبلغین دینی بیشتر وارد کار شده و جوانان را با مبانی دینی و ایرانی حجاب اسلامی آشنا سازند.

ضرغامی تبیین کرد: ترویج سبک صحیح زندگی اسلامی و ایرانی لازمه پیشرفت در حوزه حجاب اسلامی است تا جوانان به ویژه دختران بیشتر در این زمینه آگاهی یابند و علاوه بر آن، مسؤولان دولتی و دستگاه‌های متولی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید نسبت به برخورد با روش‌های غرب در بخش حجاب و پوشش اسلامی تحقیقات بیشتر داشته و راهکارهای عملی بهتری ارائه دهند.

انتهای پیام/

captcha