تدبر و عمل به قرآن در برنامه زندگی قرار گیرد
کد خبر: 3729399
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

تدبر و عمل به قرآن در برنامه زندگی قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل اوقاف استان زنجان با تأکید بر تدبر به آیات قرآن گفت: باید در کنار تلاوت و حفظ، عمل به قرآن را نیز در برنامه زندگی بگنجانیم.

تدبر و عمل به قرآن در برنامه زندگی قرار گیردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف دارلقرآن کریم زنجان اظهار کرد: باید تلاش کنیم در کنار حفظ و تلاوت قرآن، تدبر و عمل به قرآن را نیز در برنامه زندگی خود قرار دهیم.
 
وی یادآور شد: یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در بحث قرآنی ترویج فرهنگ قرآنی با استفاده از آزمون‌ها و مسابقات قرآن است که هر ساله به شکل ویژه از مرحله شهرستانی آغاز می‌شود و تا مراحل استانی، کشوری و بین‌المللی ادامه می‌یاید.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری 5 مسابقه بین‌المللی قرآن در ماه رجب یکی از افتخارات سازمان اوقاف است و امیدواریم برگزاری مسابقات مرحله استانی در این دوره سبب ارتقای سطح فعالان قرآنی در سطوح کشوری باشد.
 
این مسئول با تأکید بر افزایش کمی و کیفی شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی بیان کرد: امیدواریم با حضور چشگیر افراد در آزمون حفظ قرآن که در اسفندماه برگزار می‌شود، روبه‌رو شویم تا بتوانیم در پایتخت شور و شعور حسینی نست به ارتقای جایگاه قرآن در کنار اهل بیت پیشگام باشیم.

انتهای پیام
captcha