با حضور ۲۶۴ برگزیده استانی، آزمون معارف قرآن کریم در کرمان برگزارشد
کد خبر: 3729412
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

با حضور ۲۶۴ برگزیده استانی، آزمون معارف قرآن کریم در کرمان برگزارشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: مرحله استانی آزمون معارف قرآن کریم با حضور ۲۶۴ نفر در کرمان امروز پنج‌شنبه، 21 تیر برگزارشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان به خبرنگاران گفت: مرحله استانی آزمون معارف در ۳ رشته صبح امروز با رقابت ۲۶۴ نفر برگزیده استان کرمان در حرم مطهر امامزاده محمد(ع) شهر کرمان برگزارشد.
وی افزود: این آزمون در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی و حفظ و معارف حدیث برگزار شد و نفرات اول هررشته به عنوان نماینده استان کرمان به رقابت‌های مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه می‌یابند.
حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمان از ۲۶ الی ۲۸ تیر ماه سال جاری بیان کرد: این مسابقات با رقابت بیش از ۶۰۰ نفر در ۱۰ رشته قرانی برگزارمی‌شود و نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری این رقابت‌ها که در شهر اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند .
مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرانی برگزار می‌شود و به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات در سطح جهان اسلام مطرح است.
انتهای پیام

captcha