ثبت‌نام آموزش حفظ مجازی قرآن در حاشیه مسابقات قرآن اوقاف فارس
کد خبر: 3729457
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
صفری گرائی خبر داد:

ثبت‌نام آموزش حفظ مجازی قرآن در حاشیه مسابقات قرآن اوقاف فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول كمیته فرهنگی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس از ثبت‌نام آموزش حفظ مجازی قرآن در حاشیه برگزاری این مسابقات خبر داد.

ثبت‌نام آموزش حفظ مجازی قرآن در حاشیه مسابقات قرآن اوقاف فارس

حجت‌الاسلام حمید صفری گرائی، مسئول كمیته فرهنگی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این كمیته شامل برپایی محافل انس با قرآن و نمایشگاه قرآن است، گفت: نمایشگاه قرآن در حاشیه برپایی این مسابقات در محوطه اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برپا شده است.
وی از ثبت‌نام آموزش حفظ مجازی قرآن در این نمایشگاه خبر داد و افزود: مركز آموزش حفظ مجازی قرآن كریم استان فارس به‌همت اداره‌كل اوقاف فارس از سال گذشته در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز راه‌اندازی شده است.
صفری گرائی ادامه داد: در این مركز علاقه‌مندان در تمام طول سال می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش حفظ مجازی اوقاف، مشخصات و همچنین میزان محفوظات خود را ثبت كرده و بعد از آن اساتید و كاربران آموزش حفظ مجازی با آنان تماس حاصل می‌كنند و بعد از آموزش‌های لازم هفته‌ای یك بار میزان محفوظات آن را بررسی می‌كنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با یادآوری این نكته كه این طرح همزمان با طرح ملی حفظ قرآن كریم اجرا شده است كه در آن كاربران به‌صورت مجازی آموزش حفظ قرآن كریم می‌بینند.
وی با بیان اینكه آموزش حفظ مجازی قرآن ابتدا از سوره‌های كوچك آغاز می‌شود، گفت: مركزیت آموزش حفظ مجازی قرآن استان فارس در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز مستقر شده است.
صفری گرائی در ادامه سخنان خود با تصریح اینكه این نمایشگاه شامل غرفه‌های دیگری نظیر غرفه عفاف و حجاب، غرفه مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) و غرفه دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز است، گفت: این نمایشگاه تنها طی دو روز برپایی مسابقات قرآن دائر است.
مسئول كمیته فرهنگی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس گفت: علاوه بر نمایشگاه در حاشیه این مسابقات، امشب 4 محفل انس با قرآن به‌صورت همزمان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و دعای كمیل با تلاوت قاریان برجسته شهرستان‌های فارس در 4 حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)، حرم علی‌بن حمزه(ع)، حرم سیدمحمد قصردشت(ع) و حرم سیدتاج‌الدین غریب(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha