سیاست و راهبرد دشمن ترویج شبهات در جامعه و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم است
کد خبر: 3729554
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

سیاست و راهبرد دشمن ترویج شبهات در جامعه و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم است

گروه سیاسی - امام جمعه ماکو با بیان اینکه سیاست و راهبرد دشمن ترویج شبهات در جامعه و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم است، گفت: نقد باید حفظ بدنه نظام و انقلاب را در بر داشته باشد.

سیاست و راهبرد دشمن ترویج شبهات در جامعه و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو طی دیدار صمیمی با اعضای شورای نگهبان شهرستان ماکو به مناسبت 26 تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان که در مکان حسینیه ثارالله دفتر امام جمعه ترتیب یافت، بیان کرد: سیاست و راهبرد دشمن ترویج شبهات در جامعه و تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم است.

وی ادامه داد: ایران باید قدرتمندتر شود و در عین دستیابی به قدرت در راستای تقویت باور به یگانه هستی و اعتقاد قلبی به روز رستاخیز، گام بردارد.

امام جمعه ماکو به نقشه های شوم دشمنان در راستای تخریب شخصیتهای تاثیر گذار در جامعه از جمله سپاه، روحانیت و کارکنان شورای نگهبان و در کل نهادهای انقلابی اشاره کرد و افزود: مسئولین نباید زمینه های خدشه دار کردن اعتماد عمومی مردم را فراهم سازند.

وی تاکید کرد: بیان نقد و انتقاد از سوی مردم باید حفظ بدنه نظام و انقلاب را در بر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری ماحصل اتحاد و انسجام بین اقوام و مذاهب در کشور ایران را ایستادگی در برابر ابر قدرتهای غربی عنوان کرد.

امام جمعه ماکو با اشاره به حادثه غرق شدن دو نفر از همشهریان ماکویی در سد شهید جواد قنبری اشاره کرد و گفت: دشمن از کوچکترین موضوع نیز در جهت تضعیف روحیه مردم بهره می جوید.

وی خاطر نشان کرد: باید مطالبات مردم بیان شود ولی نباید این امر همدلی و همسنگری در نظام اسلامی از به تمسخر بگیرد.

انتهای پیام

captcha