پیکر شیخ‌العلمای فارس در جوار شاهچراغ(ع) آرام گرفت
کد خبر: 3729577
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

پیکر شیخ‌العلمای فارس در جوار شاهچراغ(ع) آرام گرفت

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

پیکر شیخ‌العلمای فارس در جوار حرم شاهچراغ(ع) آرام گرفت

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق، مؤسس جامعه روحانیت شیراز و معروف به شیخ‌العلما امروز، 22 تیرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
این مراسم از ساعت 9:30 از چهار راه شاهزاده قاسم شیراز آغاز شد و پیکر آن عالم ربانی بر روی دستان مردم و علما و فضلای شیراز و استان فارس به سمت حرم شاهچراغ(ع) منتقل شد.

پیکر شیخ‌العلمای فارس در جوار حرم شاهچراغ(ع) آرام گرفت
در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حدائق، فرزند آن عالم ربانی و یکی از خطیبان برجسته فارس بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کرد و بعد از آن پیکر شیخ‌العلما در ایوان صحن اصلی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به خاک سپرده شد.
مراسم وداع با پیکر آن عالم ربانی نیز شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی خیابان قاآنی شمالی شیراز، سنگر 50 ساله آن مرحوم با حضور اقشار مختلف مردم، علما و فضلا و مسئولان از جمله سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
یادآور می‌شود، مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق یکی از بزرگترین علمای شهر شیراز و استان فارس بود که طی سال‌های 60 تا 82 به عنوان امام جمعه موقت شیراز فعالیت می‌کرد و سرانجام در سن 91 سالگی بر اثر کهولت سن و بیماری در روز چهارشنبه، 20 تیرماه جاری به ملکوت اعلی پیوست.
انتهای پیام

captcha